“Amazing”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Caesars Palace
Rankad som nummer 32 av 264 hotell i Las Vegas
MiljöledareGuldnivå
Omdömet skrevs februari 11 2017 från mobil enhet

Helt otroligt grymt Hotell. Härliga rum. Hotellet har 36 restauranger. Det är så stort att du har svårt att hitta ut.
Ligger på huvudgatan.
Las Vegas är som ett stort Tivoli för vuxna. Vi åt även frukost här som var sjukt stor

Bodde här: Februari 2017, reste i arbetet
Tack Bexell

Omdömet skrevs januari 1 2017 från mobil enhet

Ceasars är ett ENORMT hotell där man om man så vill aldrig behöver lämna hotellet. Hotellet är som ett litet samhälle med exakt allt man behöver. Jättebra shoppingcenter med bra utbud, väldigt många restauranger, nattklubbar och väldigt stort casino. Man ska dock veta vad man ger sig in på när man bokar ett sånt här hotell. Så fort man kommer ned från rummet spelar folk dygnet runt och man får röka inomhus vilket gör att det luktar rök mycket. Vi var där över nyårsafton och enligt mig är vegas det perfekta stället att fira nyårsafton på! Rekommenderar starkt att se Elton John som var otroligt bra samt Cirque de soleil på Bellagio. Otroligt bra. Rummen är fräscha och stora, väldigt stort och lyxigt badrum i Forum Tower där vi bodde. Det fanns till och med en TV inbyggd i spegeln i badrummet. All personal är supertrevlig och tillmötesgående. Ceasars är ett perfekt hotell för dig som vill uppleva Las Vegas på riktigt, med spelande, fest, lyx och härliga upplevelser.

Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack RebeccaNjuni
Omdömet skrevs september 25 2016

Vi bodde i Augustus Tower med glasfönster från golv till tak; fantastisk utsikt över the Strip och Bellagios fontänshow. Rummet var mycket fint, rent och rymligt. Stort badkar: jacuzzi-style. Sängen var jätteskön.
Poolområdet är gratis för boende på hotellet. För övrigt kostar allting annat och inget är billigt. Men det vet man förhoppningsvis innan man åker hit och är förberedd på.

Tips: Kommer du med bil, så sväng in från the Strip till hotellet och följ vägen och skyltning till höger för parkering bakom hotellet.

• Bodde här: September 2016, reste som ett par
2  Tack David R
Omdömet skrevs september 19 2016

Vi bodde här 3 nätter i juli. Överlag en mycket bra upplevelse! Det som var bra: bra service, bra wifi, fantastiskt poolområde. Mindre bra: vi skulle fått gratis frukost (bokade via Hotels), det visade sig dock vara en 20 dollars värdekupong för oss båda. Den räckte inte långt. Frukostbuffén var extremt dyr, vilket förvisso allt i Las Vegas är. Tråkigt dock för det blev en stor kostnad vilket vi inte räknat med. Rummen kändes lite "gamla" och omoderna, men ändå rena och fina.

• Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Michaela S
Omdömet skrevs augusti 25 2016

`Wow vilket hotell...Ett stort måste när ni är i Vegas så fint o lyxigt med 7 pooler på innergården och Mojitos stora som saftbringare kan man lätt leva en dag på. Rummen var stora och rena samt allt var fint middags buffen var inte att leka med mums mums mums fattades inget på den inte!

Tips för att välja rum: Uppgradera era rum!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: September 2015, reste med familjen
Tack KarlE123
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Signature at MGM Grand
Nr 12 av 264 i Las Vegas
12 939 omdömen
Visa priser

Besökt Caesars Palace? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Caesars Palace

Adress: 3570 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109-8933
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas > The Strip
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 13 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 17 av Spahotell i Las Vegas
Nr 20 av Lyxhotell i Las Vegas
Nr 33 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 41 av Romantiska hotell i Las Vegas
Nr 66 av Affärshotell i Las Vegas
Prisklass: 1 396 kr - 3 843 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Caesars Palace 4.5*
Antal rum: 3974
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Ctrip TA, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Caesars Palace. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Caesars Palace Las Vegas
Classic Hotel Las Vegas
Classic Hotel Caesars Palace
Caesar Palace
Caesars Las Vegas
Las Vegas Caesars Palace
Ceasars Palace Las Vegas

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?