“Häftig upplevelse!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 15 sidor till!
Caesars Palace
Rankad som nummer 37 av 263 hotell i Las Vegas
MiljöledareGuldnivå
Omdömet skrevs september 19 2016

Vi bodde här 3 nätter i juli. Överlag en mycket bra upplevelse! Det som var bra: bra service, bra wifi, fantastiskt poolområde. Mindre bra: vi skulle fått gratis frukost (bokade via Hotels), det visade sig dock vara en 20 dollars värdekupong för oss båda. Den räckte inte långt. Frukostbuffén var extremt dyr, vilket förvisso allt i Las Vegas är. Tråkigt dock för det blev en stor kostnad vilket vi inte räknat med. Rummen kändes lite "gamla" och omoderna, men ändå rena och fina.

• Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Michaela S

Omdömet skrevs augusti 25 2016

`Wow vilket hotell...Ett stort måste när ni är i Vegas så fint o lyxigt med 7 pooler på innergården och Mojitos stora som saftbringare kan man lätt leva en dag på. Rummen var stora och rena samt allt var fint middags buffen var inte att leka med mums mums mums fattades inget på den inte!

Tips för att välja rum: Uppgradera era rum!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: September 2015, reste med familjen
Tack KarlE123
Omdömet skrevs augusti 2 2016

Caesars Palace är en klassiker och även om prisläget är lite högre så var det värt pengarna. Vi bodde i Julius Tower i en svit på ca 110kvm. All personal uppvisade under våra tre nätter här mycket bra service och vi var mycket nöjda med vårt rum. Det hade sagts mig innan att hotellet var slitet, men det märkte jag verkligen inte av, alla utrymmen vi var i var mycket fräscha. Poolområdet är oerhört snyggt med alla statyer och utsmyckningar, vi lyckades hitta fyra solstolar bredvid varandra varje dag, trots att vi var vid poolen först strax före lunchtid. Poolservicen var också bra (även om det är ocker att ta 8USD för 500ml vatten).

• Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack Rikard_Wallin
Omdömet skrevs juli 30 2016

Caesars palace, vi vlade Augustus Tower de luxe rooms, mycket bra rum, dock kan jag nog tycka att det inte är riktigt prisvärt.
Man kan nog välja billigare rum på hotellet.
Men det finns allt att tillgå på Ceasars, man behöver inte ens gå ut för att shoppa,man går inomhus för att komma till butiker.
Det finns allt att köpa i närheten, dock inte någon "7/Eleven, det fick vi gå en bra bit för att hitta.
Frukosten på hotellet var superb, restaurangerna är också jättebra.
Spel finns överallt och är öppet dygnet runt.
Poolområdena är helt magnifika.
Skall man till Las vegas så är detta definitivt hotellet att bo på.
Bara massa *****

Bodde här: September 2015
Tack peterKim_rebro
Omdömet skrevs november 25 2015

Jag och tjejen hade tidigare bokat ett standardrum men vid incheckningen blev vi frågade om vi ville uppgradera till en svit mot en mindre men väldigt prisvärd summa per natt vilket vi direkt gjorde. Vi granskade detta pris mot vad det skulle kostat om man bokat det på förhand och det visade sig att vi sparade nästan 1000$ per natt. Rummet var väldigt stort med separat vardagsrum, sovrum samt 2 badrum, det ena med jacuzzi.

Själva hotellet var otroligt stort, inte det bästa kvalitetsmässigt på strippen men dock ändå väldigt fint och mäktigt, däremot var läget förmodligen det bästa på hela strippen då de är väldigt centralt och nära till allt. Fanns som på alla övriga casino i Vegas en brett urval av spel och det som var positivt med Caesars var att där fanns en hel del bord som tillät mindre insatser till skillnad från vissa andra hotell.

Tips för att välja rum: Köp standardrum och fråga efter uppgradering vid incheckning
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: November 2015, reste som ett par
1  Tack Johnny3991
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Signature at MGM Grand
Nr 11 av 263 i Las Vegas
12 776 omdömen
Visa priser

Besökt Caesars Palace? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Caesars Palace

Adress: 3570 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109-8933
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas > The Strip
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 13 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 18 av Spahotell i Las Vegas
Nr 20 av Lyxhotell i Las Vegas
Nr 41 av Romantiska hotell i Las Vegas
Nr 41 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 66 av Affärshotell i Las Vegas
Prisklass: 1 264 kr - 4 379 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Caesars Palace 4.5*
Antal rum: 3974
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Ctrip TA, Ebookers, Agoda, Hotelopia, Booking.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Caesars Palace. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Caesars Palace Las Vegas
Classic Hotel Las Vegas
Classic Hotel Caesars Palace
Caesar Palace
Caesars Las Vegas
Las Vegas Caesars Palace
Ceasars Palace Las Vegas

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?