Caesars Palace(Las Vegas)
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
  • Pool
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
  • Restaurang
Hard Rock Hotel and Casino Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
  • Pool
The Mirage Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 174 US$/natt.

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt besviken på det här hotellet. Förväntade mig något extra då det ändå utger sig för att vara 5-stjärnigt. Dåligt städat (fläckar på toalettlocket, skräp på hyllan under handfatet och en halväten ost i minibaren från förra gästen). Fick sitta länge i telefonkö när jsg ringde om dessa saker. Aldrig varit med om dyrare minibar. Inte ens en kaffemaskin fanns på rummet vilket de flesta andra hotell jag besökt i USA erbjudit. Dock erbjöds fläckiga habddukar. Kunde lika gärna slängt pengarna i fontänen framför hotellet.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Siriswe
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt bra mottagande vid incheckning. Första intrycket av rummet: Hittade en drinkpinne på golvet... Tror att hotellet lutat sig tillbaka i sin tro på sig själv. Måste ställa sig i kö minst en timme före öppning av buffén, som inte går att boka bord på.
Bra med vakter som kollar vilka som åker upp till rummen... Var beredd på mycket tobaksrök i Casinot. Även bra bemötande vid utcheckning.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Johan och Ulrik... W
Omdömet skrevs 27 september 2017

Rekommenderas då det är fint hotell som har ett perfekt läge.Vi bokade med parkering som man lätt parkerade i källaren. Tog lite lång tid att checka in,men det var det värt. Hotellet är som en liten stad i sig.Finns mycket butiker mm.

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack HelenaUGlans
Omdömet skrevs 21 augusti 2017

Hotellet är snarare en stadsdel. Relativt enkelt att ta sig runt på området och med trevlig park inne i hotellet. Bra roomservice och trevlig personal.
Rummet var helt ok men aningen slitet (främst i badrummet). Läget är som för de flesta hotell i Vegas, mitt i allt och lätt att skåda på håll.
Prismässigt finns det säkert billigare alternativ. Fontänerna är rätt kul att se på trots turistfälla-varning.
Poolområdet vi besökte var helt ok med bra tillgång till solstolar. Badvakter på alla pooler.
Gymet var bra med stort utbud av maskiner och redskap. Bra luftkonditionering och öppettider.

• Bodde här: september 2016, reste i arbetet
Tack Christer L
Omdömet skrevs 30 juli 2017

Lyxigt rum med fantastisk utsikt!

Det första vi möttes av (förutom 45 graders värme) var en LÅNG kö till inchekningen! Det gick ganska fort men att stå i en flygplatsliknande kö var inte det vi tänkte oss när vi bokade detta hotell. När vi hade checkat in och fått vårt rum av en trevlig personal så var vi tvungna att gå genom hela casinot för att komma till vår hiss upp till rummen. Också lite tråkigt när man är sliten och vill komma upp till rummet fort (men.. det är ju las vegas). När vi kom upp på rummet så glömde vi alla negativa saker. Rummet var stort! med en FANTASTISK utsikt (vi bodde på 28e våningen med utsikt på fontänerna.) Bästa rummet jag bott på. Rent, stort, skön säng, ljudisolerat, bra schampo och balsam, bra garderob. Allt var bara SÅ bra! Hade inte velat på på NÅGOT annat hotell i hela las vegas. Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma.
Frukost buffen på The buffe var helt magisk. De hade allt. Bokstavligt talat ALLT! Så förberedd dig på en LÅNG lunch och kom hungrig! Allt var ju så gott. Inklusive Jasmin teet - fantastiskt gott. Även om priset var lite högt så var det värt det.
I 45+ grader så var deras pooler guld värda. väldigt dyr pool bar - så håll er undan den.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Elin O