“Mitt i smeten”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Bellagio Las Vegas
Rankad som nummer 24 av 263 hotell i Las Vegas
MiljöledareGuldnivå
Omdömet skrevs mars 12 2017

Ett mycket bra hotel mitt på the strip.
Bra storlek på rummet och badrummet. Vi hade "garden view" vilket var utsikt över poolområdet och ut mot bergen.
Det enda som var negativt med hotellet var att det fanns ingen direkt väg till poolen för hotellgästerna, vilket innebar att du var tvungen att gå igenom deras lobby med affärer och fik för att komma till poolen.
Var också beredd på kö till incheckningen.
Billig hotelparkering. Deras garage kostar $10 per dygn. Enkelt att komma in och ut från i direkt anslutning till the strip.

• Bodde här: Februari 2017, reste som ett par
Tack LeJoel

Omdömet skrevs mars 8 2017 från mobil enhet

Coolt att ha bott där men inte riktigt värt pengarna. Rummen är fina och känns lyxiga men inte sådär som man kan förvänta sig. Men vi tog bara vanliga rum, ingen svit. Fint poolområde och suverän buffé! Som på de flesta casinon är det tillåtet att röka inomhus så det stinker tyvärr rätt ordentligt bland maskinerna. Häftig ljusshow utanför i vattnet, men den kan man ju se utan att bo där.

Bodde här: Juli 2016, reste med vänner
Tack Ylva G
Omdömet skrevs december 23 2016 från mobil enhet

3 nätter på detta fantastiska hotell.
Värt att lägga till lite extra för trevlig utsikt. OBS vill du gå på middagsbuffen är det smart att börja köa tidigt. Går inte att boka bord.
Poolområdet är väl värt en eller ett par dagars häng.... flera pooler och många solsängar. Kom tidigt!
Rummen är rymliga och mkt trevliga saknade dock en simpel kapsylöppnare!

Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack AsaBH
Omdömet skrevs oktober 12 2016 från mobil enhet

Hotell mitt på The strip. Det finns allt du önskar dig inom räckhåll. Trevlig personal, parkering. Gång avstånd till stripen på 2 min. Ett hotell rum utan dess like de vi hade bokat iaf. Buffén på hotell bland casinot var toppklass, allt från krabba till ost och pasta. Professionell casino personal. De som var lite negativt var att de var en lång check-in kö. Tog 15min innan vi hade kommit fram. Men väl därifrån gick det snabbt. Lätt ett hotell jag kommer välja igen på nästa last vegas tur :)

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Micke S
Omdömet skrevs augusti 14 2016 från mobil enhet

Bodde 5 nätter på Bellagio. Hade höga förväntningar sen innan. När vi först kom dit fick vi ingen vidare start. Vid incheckningen fick vi erbjudande om att uppgradera rummet mot en extra kostnad om vi ville ha utsikt över fontänen och The Strip. Once in Vegas så gjorde vi såklart det. Kom upp till rummet som låg på 24 våningen i SPA-tower. När vi släpat upp alla väskorna dit så visade det sig att rummet inte var städat eller iordning gjort. Så då fick vi gå ner och ställa oss i ny kö igen. Eftermiddagsincheckningstiden hade samma längd som en flygplansincheckning. Fick till slut hjälp av en skit otrevlig tjej. Vi hade då betalat ungefär 2600kr i form av uppgradering och resortfee (en avgift som tillkommer på plats) Så kunde dom inte ens lösa ett rum?! Två timmar efter ankomst fick vi äntligen ett rum på 22:e våningen med ungefär den utsikt vi hade betalat för. Riktigt dyrt hotell men det visste vi om innan. 13 dollar för ett glas vin i poolbaren +18% i rekommenderad tip. Rummet var fint men känns gammal lyxigt. Det var inte speciellt fräscht eller direkt renoverat sen hotellet byggdes. Men det är klart det är ett fint hotell, stoooort casino, flera restauranger, ett relativt stort poolområde och en massa lyxbutiker inne på hotellet.

Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
1  Tack Malin E
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Vdara Hotel & Spa
Nr 12 av 263 i Las Vegas
16 039 omdömen
Visa priser

Besökt Bellagio Las Vegas? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Bellagio Las Vegas

Adress: 3600 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109-4303
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 10 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 14 av Affärshotell i Las Vegas
Nr 14 av Romantiska hotell i Las Vegas
Nr 14 av Spahotell i Las Vegas
Nr 15 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 17 av Lyxhotell i Las Vegas
Prisklass: 1 819 kr - 4 231 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Bellagio Las Vegas 5*
Antal rum: 3933
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Ebookers, Ctrip TA, TripOnline SA, Expedia, HotelsClick och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Bellagio Las Vegas. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Bellagio Las Vegas Hotel Las Vegas
Bellagio Hotel Las Vegas
Las Vegas Hotel Bellagio
Bellagio Vegas

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?