Bellagio Las Vegas
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Jockey Club(Las Vegas)
  • Fri parkering
  • Restaurang
Paris Las Vegas(Las Vegas)
  • Pool
Vdara Hotel & Spa(Las Vegas)
The Cromwell(Las Vegas)
Caesars Palace(Las Vegas)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs mars 8 2017 från mobil enhet

Coolt att ha bott där men inte riktigt värt pengarna. Rummen är fina och känns lyxiga men inte sådär som man kan förvänta sig. Men vi tog bara vanliga rum, ingen svit. Fint poolområde och suverän buffé! Som på de flesta casinon är det tillåtet att röka inomhus så det stinker tyvärr rätt ordentligt bland maskinerna. Häftig ljusshow utanför i vattnet, men den kan man ju se utan att bo där.

Bodde här: Juli 2016, reste med vänner
Tack Ylva G
Omdömet skrevs december 23 2016 från mobil enhet

3 nätter på detta fantastiska hotell.
Värt att lägga till lite extra för trevlig utsikt. OBS vill du gå på middagsbuffen är det smart att börja köa tidigt. Går inte att boka bord.
Poolområdet är väl värt en eller ett par dagars häng.... flera pooler och många solsängar. Kom tidigt!
Rummen är rymliga och mkt trevliga saknade dock en simpel kapsylöppnare!

Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack AsaBH
Omdömet skrevs oktober 12 2016 från mobil enhet

Hotell mitt på The strip. Det finns allt du önskar dig inom räckhåll. Trevlig personal, parkering. Gång avstånd till stripen på 2 min. Ett hotell rum utan dess like de vi hade bokat iaf. Buffén på hotell bland casinot var toppklass, allt från krabba till ost och pasta. Professionell casino personal. De som var lite negativt var att de var en lång check-in kö. Tog 15min innan vi hade kommit fram. Men väl därifrån gick det snabbt. Lätt ett hotell jag kommer välja igen på nästa last vegas tur :)

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Micke S
Omdömet skrevs augusti 14 2016 från mobil enhet

Bodde 5 nätter på Bellagio. Hade höga förväntningar sen innan. När vi först kom dit fick vi ingen vidare start. Vid incheckningen fick vi erbjudande om att uppgradera rummet mot en extra kostnad om vi ville ha utsikt över fontänen och The Strip. Once in Vegas så gjorde vi såklart det. Kom upp till rummet som låg på 24 våningen i SPA-tower. När vi släpat upp alla väskorna dit så visade det sig att rummet inte var städat eller iordning gjort. Så då fick vi gå ner och ställa oss i ny kö igen. Eftermiddagsincheckningstiden hade samma längd som en flygplansincheckning. Fick till slut hjälp av en skit otrevlig tjej. Vi hade då betalat ungefär 2600kr i form av uppgradering och resortfee (en avgift som tillkommer på plats) Så kunde dom inte ens lösa ett rum?! Två timmar efter ankomst fick vi äntligen ett rum på 22:e våningen med ungefär den utsikt vi hade betalat för. Riktigt dyrt hotell men det visste vi om innan. 13 dollar för ett glas vin i poolbaren +18% i rekommenderad tip. Rummet var fint men känns gammal lyxigt. Det var inte speciellt fräscht eller direkt renoverat sen hotellet byggdes. Men det är klart det är ett fint hotell, stoooort casino, flera restauranger, ett relativt stort poolområde och en massa lyxbutiker inne på hotellet.

Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
1  Tack Malin E
Omdömet skrevs juli 25 2016 från mobil enhet

Sista besöket i LV var Bellagio enbart lyx, kändes inte så denna gång, nästan allt var sig likt.........man hade dåligt utvecklats med sin tid med andra ord.
Hade jag varit ägare hade jag dragit på med ännu fler gardiner med tofsar och vräkt på med blingbling.
Jag vill att min amerikanska förväntningar på vräkighet infrias ordentligt, överträffar mina tankar, det gjorde det inte denna gång, får se nästa! ❤️er fontän däremot har blivit helt fantastiskt spektakulär sedan sist. Helt fantastiskt vacker!

Bodde här: Mars 2016
1  Tack AneLane