“Lyx lyx lyx!!!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 12 sidor till!
Bellagio Las Vegas
Rankad som nummer 25 av 264 hotell i Las Vegas
MiljöledareGuldnivå
Omdömet skrevs december 23 2016 från mobil enhet

3 nätter på detta fantastiska hotell.
Värt att lägga till lite extra för trevlig utsikt. OBS vill du gå på middagsbuffen är det smart att börja köa tidigt. Går inte att boka bord.
Poolområdet är väl värt en eller ett par dagars häng.... flera pooler och många solsängar. Kom tidigt!
Rummen är rymliga och mkt trevliga saknade dock en simpel kapsylöppnare!

Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack AsaBH

Omdömet skrevs oktober 12 2016 från mobil enhet

Hotell mitt på The strip. Det finns allt du önskar dig inom räckhåll. Trevlig personal, parkering. Gång avstånd till stripen på 2 min. Ett hotell rum utan dess like de vi hade bokat iaf. Buffén på hotell bland casinot var toppklass, allt från krabba till ost och pasta. Professionell casino personal. De som var lite negativt var att de var en lång check-in kö. Tog 15min innan vi hade kommit fram. Men väl därifrån gick det snabbt. Lätt ett hotell jag kommer välja igen på nästa last vegas tur :)

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Micke S
Omdömet skrevs augusti 14 2016 från mobil enhet

Bodde 5 nätter på Bellagio. Hade höga förväntningar sen innan. När vi först kom dit fick vi ingen vidare start. Vid incheckningen fick vi erbjudande om att uppgradera rummet mot en extra kostnad om vi ville ha utsikt över fontänen och The Strip. Once in Vegas så gjorde vi såklart det. Kom upp till rummet som låg på 24 våningen i SPA-tower. När vi släpat upp alla väskorna dit så visade det sig att rummet inte var städat eller iordning gjort. Så då fick vi gå ner och ställa oss i ny kö igen. Eftermiddagsincheckningstiden hade samma längd som en flygplansincheckning. Fick till slut hjälp av en skit otrevlig tjej. Vi hade då betalat ungefär 2600kr i form av uppgradering och resortfee (en avgift som tillkommer på plats) Så kunde dom inte ens lösa ett rum?! Två timmar efter ankomst fick vi äntligen ett rum på 22:e våningen med ungefär den utsikt vi hade betalat för. Riktigt dyrt hotell men det visste vi om innan. 13 dollar för ett glas vin i poolbaren +18% i rekommenderad tip. Rummet var fint men känns gammal lyxigt. Det var inte speciellt fräscht eller direkt renoverat sen hotellet byggdes. Men det är klart det är ett fint hotell, stoooort casino, flera restauranger, ett relativt stort poolområde och en massa lyxbutiker inne på hotellet.

Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
1  Tack Malin E
Omdömet skrevs juli 25 2016 från mobil enhet

Sista besöket i LV var Bellagio enbart lyx, kändes inte så denna gång, nästan allt var sig likt.........man hade dåligt utvecklats med sin tid med andra ord.
Hade jag varit ägare hade jag dragit på med ännu fler gardiner med tofsar och vräkt på med blingbling.
Jag vill att min amerikanska förväntningar på vräkighet infrias ordentligt, överträffar mina tankar, det gjorde det inte denna gång, får se nästa! ❤️er fontän däremot har blivit helt fantastiskt spektakulär sedan sist. Helt fantastiskt vacker!

Bodde här: Mars 2016
1  Tack AneLane
Omdömet skrevs juli 22 2016

Bellagio i Las Vegas är väl från filmer och TV ett verkligt landmärke i staden. Efter att ha tillbringat en helg där är jag inte lika imponerad. visst det finns allt du kan önska av ett lyxhotell i Las Vegas i from av restauranger, klubbar, casino, shopping. Men ska jag vara ärlig så blev jag inte super imponerad av varken rum eller faciliteter. Rummet var relativt litet, men hade väl en lyxigare touch, men inreds med klassisk amerikansk vräkig högre standard. badrummet måste jag ge lite beröm, inrett med både duschkarbin och badkar. Minibaren är omotiverat dyr.
Casinot känns lite slitet och skulle behöva en upprustning. Men skippa black jack-borden på borden med lägre insatser, testa craps istället (lärde mig grundera på en youtubevideo). Glöm inte att ge dricks till servitriserna som kommer med drinkar, för annars så slutar de komma. Gäster på hotellet kan även enkelt bege sig till grannhotellet Ceasar´s Palace då hotellen nästan sitter ihop. Det finns två klubbar på hotellområdet som kör långt in på natten. även en stor bufférestaurang och några mindre restaurenger. Poolområdet var stort och en trevlig oas. Glöm inte att det är en resortavgift som skall betalas vid utcheckning för varje natt som ni varit på hotellet. Den ligger på cirka $30/natt per person.

• Bodde här: Mars 2016, reste med vänner
Tack Cemsoyturk
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Vdara Hotel & Spa
Nr 13 av 264 i Las Vegas
16 211 omdömen
Visa priser

Besökt Bellagio Las Vegas? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Bellagio Las Vegas

Adress: 3600 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109-4303
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 10 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 14 av Spahotell i Las Vegas
Nr 14 av Romantiska hotell i Las Vegas
Nr 14 av Affärshotell i Las Vegas
Nr 15 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 17 av Lyxhotell i Las Vegas
Prisklass: 1 616 kr - 4 534 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Bellagio Las Vegas 5*
Antal rum: 3933
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Ctrip TA, TripOnline SA, Expedia, HotelsClick och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Bellagio Las Vegas. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Bellagio Las Vegas Hotel Las Vegas
Bellagio Hotel Las Vegas
Las Vegas Hotel Bellagio
Bellagio Vegas

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?