“Härlig hotell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 13 sidor till!
The Palazzo Resort Hotel Casino
Rankad som nummer 8 av 263 hotell i Las Vegas
MiljöledareGuldnivå
Omdömet skrevs augusti 9 2016

Personlig incheckning med trevlig och proffsig personal. Bodde i ett Prestigerum på 25 våningen. Lite lyhört mellan rummen som annars var perfekt. Härligt badrum, sköna sängar och fantastisk utsikt. Fria drinkar med tilltugg i baren på eftermiddagen. Ett lyxigt hotell med kanske inte lika lyxiga gäster. Men, Vegas is Vegas. Polerna är kanonfina, kasinot OK. Sammantaget: ett par dagar funkar det, men det är skönt att åka därifrån. Och jag är säker på ett vi snart kommer tillbaka.

• Bodde här: Juni 2016, reste med vänner
Tack Kjell B
Roi E, Guest Relations Manager på The Palazzo Resort Hotel Casino, svarade på det här omdömetSvarade augusti 10 2016

Dear Kjell B,

Thank you so much for deeming Prestige at The Palazzo as a fantastic hotel .That is a wonderful compliment, and I thank you for your high recommendation and adoration for our property.

Omdömet skrevs juli 10 2016

Vi bodde en natt på The Palazzo, mycket nöjda med vår lyx-svit med utsikt. Super sköna sängar, en av de bästa jag sovit i. Stort rum som de flesta sviter i vegas såklart, mycket rent och fint. Kommer absolut bo här igen när tillbaka i las vegas.

Tips för att välja rum: Kanske inte värt att betala extra för utsikt på the strip. Men kul om första gången i vegas såklart.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack Timo R
Roi E, Guest Relations Manager på The Palazzo Resort Hotel Casino, svarade på det här omdömetSvarade juli 11 2016

Dear Timo R,

Thank you very much for taking the time to share your review on TripAdvisor. We appreciate patronage and hope to welcome you back again in the future.

Omdömet skrevs juli 10 2016

Vi är en tonårsfamilj som reste runt i 3 veckor i Kalifornien och Vegas. Kändes extra kul att lyxa till det när man är i Vegas. Hotellet var fantastiskt och galet på flera sätt. Enormt stort, över 3000 rum. Hotellet ligger inne i ett stort shoppingområde med vattenkanaler, gondoler, lyxbutiker, restauranger mm. Det fanns 11 pooler på hotellet (tillsammans med systerhotellet the Venetian). Jättekul att uppleva!

Fördelarna:

- häftigt att uppleva
- stora fina sviter med mycket utrymme och fin inredning
- fantastisk utsikt över strippen
- all shopping väldigt nära
- stort utbud med pooler, gym mm
- bra och ganska prisvärda restauranger inom området, bl a Grimaldis och Lux Cafe
- bra läge på strippen om du ska uppleva Bellagio, Caesars Palace, Mirage mm
- gratis parkering i parkeringshuset

nackdelar:

- stort och opersonligt
- ingen vidare service, städningen kom inte utan vi fick ringa o be om att få städat
- väldigt dyra små "när-butiker" om du ville köpa med enkel frukost, vatten, snacks mm
- otroligt mycket folk vid poolerna (men tror att det berodde på att vi var där helgen innan 4th July så det var många amerikaner som skulle fira nationaldagen där.

Sammantaget; en rolig upplevelse på ett lyxigt hotell i en galen stad:)

• Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack Maria J

Dear Maria J,

Thank you very much for posting such detailed review from your visit to The Venetian. I am very happy to know you enjoyed such a wonderful stay with us. We strive to provide our guests with Unmatched Guest Service standards and World Class Accommodations, so I am delighted to read you had such a superb stay.

Omdömet skrevs juni 30 2016 från mobil enhet

Trots garanterat rum vid sen ankomst så hade de gett bort vårt rum och var fullbokade när vi ankom till hotellet. Detta skötte de bra ändå, de gav oss ett rum för natten på syster hotellet Venetian plus lite extra saker. Dagen efter fick vi vårt rum plus kompensation för att de hade gett bort rummet. Hotellet i övrigt var väldigt magnifikt och stort. Älskade vår vistelse på hotellet och barnen ville stanna där :)

Bodde här: Juni 2016, reste med familjen
Tack Kristina I
Roi E, Guest Relations Manager på The Palazzo Resort Hotel Casino, svarade på det här omdömetSvarade juli 1 2016

Dear Kristina I,

Despite a slow start, I am very happy to know you had an enjoyable visit with us and hope that we have an opportunity to host you again in the future!

Omdömet skrevs februari 23 2016

Smidig och trevlig personal som får sina gäster att trivas. Sviterna är stora och vackert inredda. Läget är perfekt på strippen och nära till allt. Resort feen är på ca: 35 dollar per rum och inte per gäst som vi tidigare blivit informerade om. Detta hotellet är bättre än Bellagio (som vi också bodde på under resan). Rekommenderas varmt!

• Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Kristian B
Roi E, Guest Relations Manager på The Palazzo Resort Hotel Casino, svarade på det här omdömetSvarade februari 24 2016

Dear Kristian B,

Thank you for your very considerate review and valuable insights. Your willingness to spare some of your time to relay your comments is genuinely appreciated. Your positive feedback makes it all worth our efforts.

Hotel Manager – Guest Relations

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Caesars Palace
Nr 37 av 263 i Las Vegas
27 814 omdömen
Visa priser

Besökt The Palazzo Resort Hotel Casino? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om The Palazzo Resort Hotel Casino

Adress: 3325 Las Vegas Blvd South, Las Vegas, NV 89109-1414
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas > The Strip
Bekvämligheter:
Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 4 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 4 av Affärshotell i Las Vegas
Nr 4 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 6 av Romantiska hotell i Las Vegas
Nr 7 av Spahotell i Las Vegas
Nr 7 av Lyxhotell i Las Vegas
Prisklass: 1 600 kr - 4 888 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — The Palazzo Resort Hotel Casino 5*
Antal rum: 3025
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, DerbySoft Ltd Shanghai HQ Supplier Direct, Ctrip TA, Ebookers, Agoda, TripOnline SA, Expedia, Hotelopia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med The Palazzo Resort Hotel Casino. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
The Palazzo Hotel Las Vegas
Palazzo Las Vegas
Palazzo Hotel Las Vegas

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?