“Vackert hotell i Vegas.”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 13 sidor till!
The Palazzo Resort Hotel Casino
Rankad som nummer 8 av 263 hotell i Las Vegas
MiljöledareGuldnivå
Omdömet skrevs juli 10 2016

Vi bodde en natt på The Palazzo, mycket nöjda med vår lyx-svit med utsikt. Super sköna sängar, en av de bästa jag sovit i. Stort rum som de flesta sviter i vegas såklart, mycket rent och fint. Kommer absolut bo här igen när tillbaka i las vegas.

Tips för att välja rum: Kanske inte värt att betala extra för utsikt på the strip. Men kul om första gången i vegas såklart.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack Timo R
Roi E, Guest Relations Manager på The Palazzo Resort Hotel Casino, svarade på det här omdömetSvarade juli 11 2016

Dear Timo R,

Thank you very much for taking the time to share your review on TripAdvisor. We appreciate patronage and hope to welcome you back again in the future.

Omdömet skrevs juli 10 2016

Vi är en tonårsfamilj som reste runt i 3 veckor i Kalifornien och Vegas. Kändes extra kul att lyxa till det när man är i Vegas. Hotellet var fantastiskt och galet på flera sätt. Enormt stort, över 3000 rum. Hotellet ligger inne i ett stort shoppingområde med vattenkanaler, gondoler, lyxbutiker, restauranger mm. Det fanns 11 pooler på hotellet (tillsammans med systerhotellet the Venetian). Jättekul att uppleva!

Fördelarna:

- häftigt att uppleva
- stora fina sviter med mycket utrymme och fin inredning
- fantastisk utsikt över strippen
- all shopping väldigt nära
- stort utbud med pooler, gym mm
- bra och ganska prisvärda restauranger inom området, bl a Grimaldis och Lux Cafe
- bra läge på strippen om du ska uppleva Bellagio, Caesars Palace, Mirage mm
- gratis parkering i parkeringshuset

nackdelar:

- stort och opersonligt
- ingen vidare service, städningen kom inte utan vi fick ringa o be om att få städat
- väldigt dyra små "när-butiker" om du ville köpa med enkel frukost, vatten, snacks mm
- otroligt mycket folk vid poolerna (men tror att det berodde på att vi var där helgen innan 4th July så det var många amerikaner som skulle fira nationaldagen där.

Sammantaget; en rolig upplevelse på ett lyxigt hotell i en galen stad:)

• Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack Maria J

Dear Maria J,

Thank you very much for posting such detailed review from your visit to The Venetian. I am very happy to know you enjoyed such a wonderful stay with us. We strive to provide our guests with Unmatched Guest Service standards and World Class Accommodations, so I am delighted to read you had such a superb stay.

Omdömet skrevs juni 30 2016 från mobil enhet

Trots garanterat rum vid sen ankomst så hade de gett bort vårt rum och var fullbokade när vi ankom till hotellet. Detta skötte de bra ändå, de gav oss ett rum för natten på syster hotellet Venetian plus lite extra saker. Dagen efter fick vi vårt rum plus kompensation för att de hade gett bort rummet. Hotellet i övrigt var väldigt magnifikt och stort. Älskade vår vistelse på hotellet och barnen ville stanna där :)

Bodde här: Juni 2016, reste med familjen
Tack Kristina I
Roi E, Guest Relations Manager på The Palazzo Resort Hotel Casino, svarade på det här omdömetSvarade juli 1 2016

Dear Kristina I,

Despite a slow start, I am very happy to know you had an enjoyable visit with us and hope that we have an opportunity to host you again in the future!

Omdömet skrevs februari 23 2016

Smidig och trevlig personal som får sina gäster att trivas. Sviterna är stora och vackert inredda. Läget är perfekt på strippen och nära till allt. Resort feen är på ca: 35 dollar per rum och inte per gäst som vi tidigare blivit informerade om. Detta hotellet är bättre än Bellagio (som vi också bodde på under resan). Rekommenderas varmt!

• Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Kristian B
Roi E, Guest Relations Manager på The Palazzo Resort Hotel Casino, svarade på det här omdömetSvarade februari 24 2016

Dear Kristian B,

Thank you for your very considerate review and valuable insights. Your willingness to spare some of your time to relay your comments is genuinely appreciated. Your positive feedback makes it all worth our efforts.

Omdömet skrevs februari 18 2016

Väldigt fint hotell men man får väldigt snabbt en känsla av finlandsfärja. Massa turister som ska supa. Många fina butiker men ingen i dem.
Jag fick ingen bra känsla av Las vegas över lag så det påverkar väl min känsla för hotellet.

Vi köpte frukost på wahlgreens (apotek) och tog en massa is i ismaskinen och skyddade yogurt och liknande. Vi orkade inte gå ut på morgonen med vår lilla kille och leta en massa dyr frukost utan vi körde i rummet.

En väldigt dåligt sak var att det inte fanns kaffe/te kokare så man var tvungen att köpa kaffe eller te om man ville ha det. Man tycker att på sånna stora hotell att det ska finnas i rummet. Kylen var också totalt full så man kunde inte lägga in något där utan att bli debiterad för att man råkade röra något.

Plus poäng för att man inte behövde checka ut i traditionell mening. Man bara lämnade rummet innan kl 11 utan att säga till i receptionen.

Fina pooler men man störs en del av alla flygplan som passerar typ var 5 minut. Kan nog bli väldigt fullt när det är varmare väder än när vi var där.

Jag skulle rekommendera hotellet om man får ett bra pris men jag skulle satsa på ett hotell som har frukost i priset för att slippa mecket med att hitta det varje dag. Plus att resort avgiften som de tar ut är väldigt hög och ska täcka för pool, och wifi. Men vi använde inte poolen när vi var där (var för kallt) så det känns lite fult att lägga till en sådan kostnad istället för att bara baka in det i det riktiga priset.

Tips för att välja rum: alla är nog bra
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Februari 2016, reste med familjen
Tack charlotte_nilsson
Roi E, Guest Relations Manager på The Palazzo Resort Hotel Casino, svarade på det här omdömetSvarade februari 19 2016

Dear Charlotte_nilsson,

Thank you for choosing The Palazzo and apprising us of your concerns following your stay. I am very sorry to learn of your disappointment in the daily resort fee as well as the lack of coffee making facilities within your suite. I hope you were able to utilize one of our many coffee shops on property as a suitable alternative.

When you are making plans to visit Las Vegas in the future, we hope to be the resort of choice for your stay.

Hotel Manager – Guest Relations

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Caesars Palace
Nr 37 av 263 i Las Vegas
27 889 omdömen
Visa priser

Besökt The Palazzo Resort Hotel Casino? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om The Palazzo Resort Hotel Casino

Adress: 3325 Las Vegas Blvd South, Las Vegas, NV 89109-1414
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas > The Strip
Bekvämligheter:
Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 4 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 4 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 4 av Affärshotell i Las Vegas
Nr 6 av Romantiska hotell i Las Vegas
Nr 7 av Spahotell i Las Vegas
Nr 7 av Lyxhotell i Las Vegas
Prisklass: 1 598 kr - 4 852 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — The Palazzo Resort Hotel Casino 5*
Antal rum: 3025
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Ctrip TA, Agoda, DerbySoft Ltd Shanghai HQ Supplier Direct, Ebookers, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med The Palazzo Resort Hotel Casino. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
The Palazzo Hotel Las Vegas
Palazzo Las Vegas
Palazzo Hotel Las Vegas

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?