“Dyrt men värt det!”
Omdöme om The Buffet at Wynn

The Buffet at Wynn
Rankad som nr 161 av 5 691 Restauranger i Las Vegas
Bra för: Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Buffé, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 mars 2017 från mobil enhet

Servicen var bra! Dukade av tallrikarna snabbt och fyllde på dricka så fort man ville!

I matväg fanns det allt man hade kunnat tänka sig ungefär! Allt från salladsbuffé, sushi, kött, skaldjur, fisk och massa mer!

Det smakade gott och var inget som låg framme länge då det stod och tillagade efter hand så allt var väldigt fräscht!

Desertbuffen var även den väldigt bra! Glass, goda kakor och massa annat!

Och ingen stressande trotts att vi satt där i 3h, servitören kanske tröttna på oss sista timmen men kan ha varit pga att de kom mer folk då!

Tack Christoffer H

Omdömet skrevs 5 februari 2017

Dyr buffé som inte var värd sitt pris. Fanns inte lika mycket att välja på som på några av de andra bufféerna längs the strip. Väldigt litet urval när det gällde dryck till maten. Givetvis kunde du få mer, men då blev du också tvungen att betala mer.

Tack VAndersson
Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Väldigt bra lunch vissa saker är godare än andra! Satsa på skaldjur o köttet var väldigt gott! Samt vissa desserter var så goda! Kan rekommenderas!

Tack Isabel F
Omdömet skrevs 4 januari 2017

Är det här den bästa buffén i Las Vegas? Här finns det mesta man kan önska sig och lite till. En orgie av mat som avslutas med handgjorda bakverk. Deras buffé är omtalad och prisad och det ligger lite i det. Dessutom är det ett fantastiskt lyxigt hotell som höjer känslan. Men detta är också en stor restaurang så den där mysiga känslan infinner sig inte riktigt som man ibland vill ha på en restaurang.

Tack Roger I
Omdömet skrevs 18 april 2016

Bästa frukosten jag har ätit någonsin. Finns allt för alla. Bra service. Rent och fint och de fyller på hela tiden.

2  Tack Tornemarks

Resenärer som tittade på The Buffet at Wynn tittade också på

Besökt The Buffet at Wynn? Berätta vad du tyckte!