Omdömet skrevs 26 maj 2016

Det bästa hotell jag någonsin bott på! Allting var perfekt förutom ett fläktljud i rummet som var lite störande.Men vi hade säkerligen fått byta rum om vi hade frågat.
Var osäker på vilket rum vi skulle välja vid incheckningen och fick då en personlig rundtur av en trevlig manager på hotellet som visade oss de olika rumskategorierna innan vi betalade.

• Bodde här: maj 2016, reste med vänner
Tack fredrikrjohansson
Omdömet skrevs 2 april 2016 från mobil enhet

WOW vilket hotell! Om du vill uppleva Las Vegas på bästa sätt - boka detta hotell! Bodde 1 natt i Wynn Deluxe Resort room som var hur bra som helst. Room service dygnet runt, perfekt efter en utekväll på de gigantiska nattklubbarna. Om du vill ha ett hotell med utsikt över The Strip, de andra coola hotellen, bergen mm så ska du bo här.

Bodde här: mars 2016, reste med vänner
Tack Amanda Å
Omdömet skrevs 18 september 2015 från mobil enhet

Som det mesta i Las Vegas är detta STORT. Finns ett stort casino här, trevliga matställen och trevlig personal.

Jag och min väninna var på "La Reve The dream" show här. En FANTASTISK och dyr upplevelse som var värd varenda krona! Showen berör de flesta av dina sinnen och ingen går oberörd därifrån. Showen var 5*+... Hotellet i övrigt känner jag tyvärr inte till...

Bodde här: maj 2015, reste med vänner
Tack Madde1974
Omdömet skrevs 4 maj 2014

så vackert hotell och en buffefrukost som var enorm. Sköna breda sängar och stort badrum. Bra läge vid flera shoppingcentrum. Härliga pooler och stolar som hörde till gästerma.
Många olika typer av matställen och barer fanns de och spelmöjligheter. Märktes att de var lyxhotell då de var vakter och servicepersonal överallt.

• Bodde här: maj 2014, reste med vänner
Tack miljor6
Omdömet skrevs 23 mars 2014

Utan tvekan det bästa hotellet i hela las vegas med de bästa resturangerna / bästa klubbarna så som XS och Encore beach Club, Surrender mm. Fantastisk mat med de bästa kockarna från hela USA. Slår alla andra hotell med sin smakfulla inredning där inget är lämnat åt slumpen. De har även las vegas bästa show (Le Reve).

Wynn och Encore sitter ihop genom en fantastisk shopping stråt.

• Bodde här: mars 2014, reste som ett par
Tack Martin1969stockholm