“God mat i annorlunda miljö”

The Cheesecake Factory
Rankad som nr 6 av 181 Efterrätter i Las Vegas
Kök: Amerikanskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: The Strip
Omdömet skrevs 13 juni 2018 från mobil enhet

När vi kom dit var det fullt så vi väntade i baren med varsin drink. Det gick sedan fort att få bord och maten kom in snabbt. Vi åt lite blandat och alla kötträtter var goda. Alla portioner var riktigt stora vilket tvingade oss att dela på cheesecake till efterrätt. Dom var väldigt goda så passa på och ät det som dessert.

Tack MatsS737

Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Man kan lita på Cheesecake Factory, det är alltid bra. Jag åt Steak Diana, som var helt magiskt god. Vi fick bord ute mot Fall of Atlantis, skönt eftersom ljudnivån inne i restaurangen var hög. Ser fram emot en repris när vi kommer till San Fransisco om några dagar!

Tack UlrikaS3
Omdömet skrevs 23 november 2017 från mobil enhet

Vi åt både cheesecake och smoothie. Det var borde gott och mumsigt. Anledningen till varför det inte får högre poäng är att det är otroligt hög musik där inne vilket gör att all mysfaktor försvinner.

Tack Birgitta H
Omdömet skrevs 18 november 2016

Att äta på Cheesecake Factory inne på Caesars palace är en upplevelse. Härlig miljö och riktigt göd mat. Jag trodde att det var ett ställe för ostkakor men ack så fel. Vi äter en god middag med god tillhörande dryck.
Hög service med trevlig personal och till ett rimligt pris.

Tack Glenndon66
Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Vill du ha bra mat o trevlig service inriktad personal så ska du gå hit... Maten är kanon o det finns hur mycket som helst att välja mellan...

Tack Veronica K

Resenärer som tittade på The Cheesecake Factory tittade också på

Besökt The Cheesecake Factory? Berätta vad du tyckte!