“Maffig buffe”

Rankad som nr 50 av 437 Smått och gott i Las Vegas
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Hade inte bokat bord men vi behövde bara vänta i 5 minuter.
Väldigt stor matsal o många goda rätter på buffen. Lunch - 40 USD, väl värt pengarna, tog inte dryckespaketet för 15 USD.
Trevligt att buffen var indelad i länder, t.ex. italienskt, mexikanskt, asiatiskt. Dessertbuffen var oerhört stor med mycket gott.
Tipset är att gå runt o se vad hela buffen har att erbjuda innan man börjar. Det tillkommer rätter under tiden man äter.
Ät i lugn o ro så njuter man mer av denna goda buffe.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Åsa N
Skriv ett omdöme.Omdömen (5 970)

Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Ytterligare ett kösystem a la USA. Grymt orättvist för större sällskap. Vi fick vänta i och utanför kön i en och en halv timme. Vet fortfarande inte hur dom tänker om köer och dricks . Real crazy. Efter kön hände helt andra saker. En fantastisk buffé med all världens mat och desserter var uppdukad. Bra service vid bordet gjorde att köandet glömdes bort. Ett i allt bra besök men ganska dyrt. För 15 $ ingick dryckespaket. Vin, bubbel eller öl. En stor matupplevelse trots allt. Bra valmöjligheter, bra attityd hos personalen och något man måste göra i Vegas.

Datum för besöket: november 2017
Tack gunikl
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Stort, fint, fräscht och trevlig restaurang. Mycket bättre buffé än bland annat Bellagios. Stort urval av all möjlig mat och i princip allt smakade gott. Frukost/lunch och dessert bordet var bra och det enda negativa jag kan påpeka var kanske att vissa maträtter borde hållits varmare.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Sandra Z
Omdömet skrevs 14 januari 2017 från mobil enhet

Hade så höga förväntningar på detta stället! Men det levde inte riktigt upp till dom. Trodde det skulle vara bättre kött för på wynn så var deras kött på lunchen fantastiskt! Kändes som om smakerna inte riktigt var där här på kvällen. Godaste var krabbklorna och ja inget mer jag kan säga wow om. Men det var trevligt och man blir mätt, roligt att testa så mycket olika saker. Men det var gott men inget wow!

Datum för besöket: januari 2017
Tack 212isabelf
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 25 februari 2016

Jag är en ekonomisk person och mycket försiktig när det gäller bufféer men jag hade hört så många bra recensioner om detta att jag bestämde mig för att prova det. Det kommer att bli en lång väntan i kö (speciellt för middag) så var förberedd på det. När man kommer in där finns det så många saftiga maträtter att välja mellan och även efterrätterna var fantastiska (de har sin egen gelato glass där). Jag hade möjligheten att prova åtminstone en gång men jag vet inte om jag skulle ha tålamod att köa så länge igen.

Tack 881tamarav

Resenärer som tittade på Bacchanal Buffet tittade också på

Besökt Bacchanal Buffet? Berätta vad du tyckte!