Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Allmänt sunkigt i lobby. Hade förbokat ett rökfritt rum, men när jag kom till rummet sent på kvällen så fick jag ett rökrum, utan att man gav mig den infon i receptionen. När jag upptäckte att rummet var inrökt fick jag veta att alla andra rum var fullbokade.

Datum för vistelsen: april 2018
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack bregarn
Omdömet skrevs 17 februari 2018

Rummen var väldigt bra standard, fräscha och stora sängar, luktade inte rök, bra badrum. De minusen jag kan tänka på är: AC:n var otroligt högljudd, inget lås på toadörren samt rummet ut mot the strip hade en rockklubb precis utanför som dunkade på högt fram tills ca 0300. Inget problem om man är partymänniska kan jag tänka mig. Dessutom var tyvärr påslakanen bara två tygbitar med ett täcke mellan, så täcket åkte lätt ut. Har hört dock att detta är en amerikansk standard på vissa hotell.

Minus var att receptionen låg i princip i casinot. Hela casinot stank av rök då de inte lyckats med acn. riktigt högljutt så man knappt kunde prata. Dessutom om ni bokar rum där se till att ni inte får tredje distriktet. är långt att gå. Rekommenderar första distriktet då det var otroligt lätt att komma till/från sitt hotellrum som det kan vara svårt med på de flesta hotellen i Las Vegas.

Läget väldigt bra och the LINQ promenade var otroligt mysig!

Billiga, fräscha rum men hotellet i sig är inget du kanske vill bo på då det inte är lika ikonsikt som venetian, wynn eller ceasars palace.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Elsa B
Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Hög standard på rummen, ganska stort casino och bra poolområde. Nära till allt på The Strip och även en rad olika restauranger, butiker m.m

Även smidigt att helt själv checka-in och ut från hotellet och hjälpsam personal.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack 745johan_
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Hotellet låg lite inklämt bland andra byggnader på The Strip men ett mycket modernt och fint hotell. Stort casino och stort entréplan med restauranger, butiker och shops. Rummet var bra! Det var dock svårt att komma med hissarna då de ofta var fulla och poolområdet var mycket litet. Mycket festande vid poolen!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Sbmartinsson
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Hotellet låg fint och nära till allt, dock finns det många festglada ungdomar på hotellet så om man gillar lugn och ro är detta helt fel hotell för dig. Rummen är fräscha och väl städade. Dock så försvann min nyinköpta skjorta från hotell rummet en dag då vi inte hade varit på hotellrummet mer än på morgonen, vilket var väldigt irriterande.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack jacobengstrom