The LINQ Hotel & Casino
Om du gillar det här hotellet är du kanske också intresserad av följande:
  • Pool
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
  • Restaurang
The Mirage Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Paris Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Golden Nugget Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Mandalay Bay Resort & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Downtown Grand, an Ascend Collection Hotel(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
AscendHotels
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs februari 28 2017 från mobil enhet

LINQ har fått många fina recensioner och det kan man förstå när man väl får sitt rum. Allt är nytt, fräscht och rent. Vägen till att få ett rum är dock lång. Det första man upptäcker är att hotellreceptionen för en tynande tillvaro bakom spelmaskiner och stökiga besökare. Även om man checkar in online tar det tid och serviceviljan när det gäller att svara på frågor om vilka belopp som tillkommer är obefintlig. Frukost ingår i rumspriset men det finns ingen frukostmatsal. Istället får man en kupong som ger innehavaren rätt att kvittera ut mat till ett värde av 9 dollar. Även om man väljer nästan ingenting så blev det alltid något extra att betala. Utcheckningen var det bästa. Man kan göra den online eller i en maskin i spelhallen. Enkelt och snabbt. LINQ:s största fördel är att det ligger centralt och att man lätt når allt man vill se och uppleva i Las Vegas. Gillar man att bo på hotell med personal som kan svara på frågor bör man välja ett annat ställe att bo på.

Bodde här: Februari 2017, reste med vänner
Tack Pia B
Omdömet skrevs september 11 2016

Hotellet hade avbokat oss när vi kom dit (två par) och det var mycket svårt att få veta varför. Efter en stund hittade dom den ena bokningen men inte den andra. Då skyllde dom på Booking.com, ordnade fram ett rum med uppmaningen att kontakta receptionen på morgonen efter. Då skyllde dom avbokningen på att ett av namnen var felstavat och därför hade kreditkortet inte gått igenom. Det är möjligt att dom stavat fel men jag tycker att vi borde fått veta att vi var avbokade. Vi stannade två nätter och rummet städades och bäddades inte. Det var man tvungen att särskilt beställa fick vi veta i efterhand. Egendomligt nog fick våra medresenärer sitt rum städat och bäddat utan särskild beställning...... Vår upplevelse är alltså att flera av personalen ljög och att vi som gäster var ointressanta, det var våra pengar som gällde. Las Vegas, jag vet.....

• Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack anitagoran
Omdömet skrevs augusti 2 2016

Otroligt bra pris på detta hotellet. Stannat flera gånger nu, bra service och rummen är mycket bra. Bra badrum. Härlig Irländsk bar med fart i.
Men det är priset och att man bara går rätt ut i nattlivet, med nära till alla kasinon.

• Bodde här: Juli 2016, reste med vänner
Tack Martin D
Omdömet skrevs juli 1 2016 från mobil enhet

Bodde här 4 nätter, fräscht mindre hotel. Om man jämför med Cesars som ligger mittemot. Bra gång avstånd till dom "klassiska" hotellen. Lite mindre casino del men mycket trevlig. Hade ingen frukostbuffé ala Las Vegas. Men det löser man lätt genom att gå till Cesars (lite dyrt), Paris eller Mirage.
Rekommenderas!

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Christofer S
Omdömet skrevs april 2 2016 från mobil enhet

Bra hotell mitt på stripen. Gratis parkering med gott om platser. Kör dock inte inpå stripen för att parkera den ligger på baksidan se de stora skyltarna. Bökigt att u svänga på stripen. Tänk på att deg tillkommer en avgift för varje dygn utöver priserna .17 dollar plus taxes.är en resortavgift. Frukost på ett café mot att man lämna en kupong som man fick av hotellet. Värdet var 9 dollar och var ett bra urval.

Bodde här: Mars 2016, reste som ett par
2  Tack Ann-louise N