“Hotel och kasino, fint men charmlöst”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 13 sidor till!
The LINQ Hotel & Casino
Rankad som nummer 78 av 264 hotell i Las Vegas
MiljöledareBronsnivå
Omdömet skrevs april 2 2017 från mobil enhet

Ok hotell med bra läge mitt på The Strip. Bra pris. Parkeringshus i anslutning. Stort och lite opersonligt. Butiker och kafféer på entréplan. Kasino naturligtvis. Var där med familj och småbarn så nattvimlet avstod jag från. Mycket bra hotellgym! Frukost skulle ingå men det finns ingen frukostbuffé eller matsal som man är van vid på hotell, istället fick vi rabatt på frukostmenyn i ett kaffé på entréplan. Helt ok mat där men lite charmlöst, som en snabbmatsrestaurang med lite för få sittplatser.

Bodde här: Mars 2017, reste med familjen
Tack Gunnar F

Omdömet skrevs februari 28 2017 från mobil enhet

LINQ har fått många fina recensioner och det kan man förstå när man väl får sitt rum. Allt är nytt, fräscht och rent. Vägen till att få ett rum är dock lång. Det första man upptäcker är att hotellreceptionen för en tynande tillvaro bakom spelmaskiner och stökiga besökare. Även om man checkar in online tar det tid och serviceviljan när det gäller att svara på frågor om vilka belopp som tillkommer är obefintlig. Frukost ingår i rumspriset men det finns ingen frukostmatsal. Istället får man en kupong som ger innehavaren rätt att kvittera ut mat till ett värde av 9 dollar. Även om man väljer nästan ingenting så blev det alltid något extra att betala. Utcheckningen var det bästa. Man kan göra den online eller i en maskin i spelhallen. Enkelt och snabbt. LINQ:s största fördel är att det ligger centralt och att man lätt når allt man vill se och uppleva i Las Vegas. Gillar man att bo på hotell med personal som kan svara på frågor bör man välja ett annat ställe att bo på.

Bodde här: Februari 2017, reste med vänner
Tack Pia B
Omdömet skrevs september 11 2016

Hotellet hade avbokat oss när vi kom dit (två par) och det var mycket svårt att få veta varför. Efter en stund hittade dom den ena bokningen men inte den andra. Då skyllde dom på Booking.com, ordnade fram ett rum med uppmaningen att kontakta receptionen på morgonen efter. Då skyllde dom avbokningen på att ett av namnen var felstavat och därför hade kreditkortet inte gått igenom. Det är möjligt att dom stavat fel men jag tycker att vi borde fått veta att vi var avbokade. Vi stannade två nätter och rummet städades och bäddades inte. Det var man tvungen att särskilt beställa fick vi veta i efterhand. Egendomligt nog fick våra medresenärer sitt rum städat och bäddat utan särskild beställning...... Vår upplevelse är alltså att flera av personalen ljög och att vi som gäster var ointressanta, det var våra pengar som gällde. Las Vegas, jag vet.....

• Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack anitagoran
Omdömet skrevs augusti 2 2016

Otroligt bra pris på detta hotellet. Stannat flera gånger nu, bra service och rummen är mycket bra. Bra badrum. Härlig Irländsk bar med fart i.
Men det är priset och att man bara går rätt ut i nattlivet, med nära till alla kasinon.

• Bodde här: Juli 2016, reste med vänner
Tack Martin D
Omdömet skrevs juli 1 2016 från mobil enhet

Bodde här 4 nätter, fräscht mindre hotel. Om man jämför med Cesars som ligger mittemot. Bra gång avstånd till dom "klassiska" hotellen. Lite mindre casino del men mycket trevlig. Hade ingen frukostbuffé ala Las Vegas. Men det löser man lätt genom att gå till Cesars (lite dyrt), Paris eller Mirage.
Rekommenderas!

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Christofer S
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
3 531 omdömen
The Strip
Treasure Island - TI Hotel & Casino
Visa priser

Besökt The LINQ Hotel & Casino? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om The LINQ Hotel & Casino

Adress: 3535 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 34 av Lyxhotell i Las Vegas
Nr 35 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 78 av Affärshotell i Las Vegas
Nr 79 av Romantiska hotell i Las Vegas
Prisklass: 523 kr - 2 792 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — The LINQ Hotel & Casino 4*
Antal rum: 2700
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Ctrip TA, Booking.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med The LINQ Hotel & Casino. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Imperial Palace Las Vegas Hotel Las Vegas
Imperial Palace Hotel Las Vegas
Imperial Hotel Las Vegas
Imperial Palace Casino
Imperial Las Palace Vegas
Imperial Palace Vegas

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?