Caesars Palace(Las Vegas)
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
  • Pool
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
  • Pool
Hard Rock Hotel and Casino Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
  • Pool
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 178 US$/natt.

Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
  • Restaurang
Circus Circus Hotel & Casino Las Vegas(Las Vegas)
Agoda.com
  • Pool
Trump International Hotel Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Cancelon
Omdömet skrevs 6 januari 2017

Hotellet håller väldigt hög standard och det är skönt att slippa massa spelautomater i lobbyn. Utsikten är riktigt bra och läget är perfekt. När vi anlände med bil första dagen hade vi lite svårt att hitta vart man körde in men det löste sig. Hotellet har en bra pool som blir lite som en oas i ett annars hektiskt Vegas. Bra frukost och vi åt även middag på hotellet en kväll vilket vart dyrt men gott. Rummen är jättefina.

• Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack Niclas H
Omdömet skrevs 4 augusti 2016

Härligt hotell med högsta service vid bra läge på strippen. Väldigt fina och bekväma rum! Sängen är underbart skön och badrummet är rymligt och känns lyxigt! Personalen är väldigt trevlig och helt otroligt tillmötesgående! Poolområdet är mysigt med två långsmala pooler (ca 20x3m) och ett antal bubbelpooler. Vi trivdes väldigt bra och är nöjda att vi valde detta rökfria hotell utan kasino. Lite omständigt att det endast finns Valet parking men vi behövde oftast inte vänta så länge de gånger vi behövde bilen.

Tips för att välja rum: Härlig vy över strippen om man bor högt upp och mot rätt sida.
  • Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack ResBella
Omdömet skrevs 27 mars 2016

Utan tvekan det det finaste hotellet som jag har bott på. Service i världsklass, otroligt vackert, härlig pool på taket. Rummet var väldigt fint och hade allt man kan tänkas behöva. Vi hade också bra utsikt över staden.

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack MikeWizkowski
Omdömet skrevs 12 november 2015

Mycket nöjd med både service, rum och mat. Speciellt nöjd med vy över Las Vegas strip, in-room dining för både middag och frukost. Mycket hjälpsam och trevlig personal i alla lägen. Lugnare än de stora hotellen som Bellagio, Nobu och Encore.

• Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack Thomas A
Omdömet skrevs 11 juli 2015

Utmärkt hotell om man vill slippa höra alla casinoplingandet för detta hotell har inte casino super sköna sängar fina hotellrum hade vi var där mennan den 21-23 juni det var så fint att man inte ville åka från ett lyxhotell

Tips för att välja rum: Hade utsikt mot strippen toppen utsikt hade vi
  • Bodde här: juni 2015, reste med familjen
1  Tack Pontus90