Mandarin Oriental, Las Vegas
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
ARIA Resort & Casino(Las Vegas)
  • Pool
ARIA Sky Suites(Las Vegas)
Rodeway Inn(Las Vegas)
  • Restaurang
Marriott's Grand Chateau(Las Vegas)
Jockey Club(Las Vegas)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs mars 27 2016

Utan tvekan det det finaste hotellet som jag har bott på. Service i världsklass, otroligt vackert, härlig pool på taket. Rummet var väldigt fint och hade allt man kan tänkas behöva. Vi hade också bra utsikt över staden.

• Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
Tack MikeWizkowski
Omdömet skrevs november 12 2015

Mycket nöjd med både service, rum och mat. Speciellt nöjd med vy över Las Vegas strip, in-room dining för både middag och frukost. Mycket hjälpsam och trevlig personal i alla lägen. Lugnare än de stora hotellen som Bellagio, Nobu och Encore.

• Bodde här: November 2015, reste som ett par
Tack Thomas A
Omdömet skrevs juli 11 2015

Utmärkt hotell om man vill slippa höra alla casinoplingandet för detta hotell har inte casino super sköna sängar fina hotellrum hade vi var där mennan den 21-23 juni det var så fint att man inte ville åka från ett lyxhotell

Tips för att välja rum: Hade utsikt mot strippen toppen utsikt hade vi
  • Bodde här: Juni 2015, reste med familjen
1  Tack Pontus90
Omdömet skrevs maj 17 2015

Klart det bästa hotellet jag varit på. Rummen, läget, personalen, servicen, lunchrestaurangen, middagsrestaurangen, toppklass rakt igenom. Wagyu-biffen kommer nog att förbli det godaste det jag någonsin ätit.

• Bodde här: April 2015, reste som ett par
Tack Joakim L
Omdömet skrevs februari 7 2015

Hmm, vart ska jag börja? OM du stannar i Las Vegas så ska du bo på detta hotell. Du lär inte ha bott på speciellt många, om än någon, lyxigare hotell än denna.

Receptionen ligger på 23e våningen :)

Spendera några fler dollar på boendet, du kommer inte att ångra dig.

Skaffa inträde till klubbarna med hotellets concierge, bada på hotellets bad på våning 8, gym finns med.

Älskade det!!

• Bodde här: Mars 2014, reste som ett par