Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 220 US$/natt.

Rabattmeddelande! 40 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 40 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 357 US$/natt.

Hard Rock Hotel and Casino Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 243 US$/natt.

Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
SignatureMGMGrand
  • Restaurang
Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
Caesars Palace(Las Vegas)
Priceline
Omdömet skrevs 17 maj 2015

Klart det bästa hotellet jag varit på. Rummen, läget, personalen, servicen, lunchrestaurangen, middagsrestaurangen, toppklass rakt igenom. Wagyu-biffen kommer nog att förbli det godaste det jag någonsin ätit.

• Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack Joakim L
Omdömet skrevs 7 februari 2015

Hmm, vart ska jag börja? OM du stannar i Las Vegas så ska du bo på detta hotell. Du lär inte ha bott på speciellt många, om än någon, lyxigare hotell än denna.

Receptionen ligger på 23e våningen :)

Spendera några fler dollar på boendet, du kommer inte att ångra dig.

Skaffa inträde till klubbarna med hotellets concierge, bada på hotellets bad på våning 8, gym finns med.

Älskade det!!

• Bodde här: mars 2014, reste som ett par
Tack Sinisa S
Omdömet skrevs 2 september 2014

Optimalt läge, bästa tänkbara service och fantastiska sviter gör detta till en av de absolut bästa hotellvistelserna jag haft. Allt är av toppklass - personalen, maten i restaurangen, Afternoon tea, städningen, rummen, Wi-Fi-uppkopplingen osv.

• Bodde här: augusti 2014, reste med familjen
Tack tiso54
Omdömet skrevs 12 februari 2014

Vill man bo mitt på "stripen"- nära till allt och ett första klassigt hotell är detta perfekt!
Trevlig personal vid incheckning ( på 23 våningen! ), fina rum och ett härligt poolområde!
Kommer att boka detta hotell igen vid nästa vistelese!

• Bodde här: december 2013, reste med vänner
Tack Anna N
Omdömet skrevs 21 april 2013

En oas att återvända till när nattlivet lämnas på morgontimmarna. Afternoon fika i lobbyn på 23 våningen håller en mycket hög standard. Poolområdet välskött med en verkligt hög servicenivå.
Skulle inte tveka att återvända till denna pärla.

• Bodde här: april 2013, reste med familjen
Tack Peter F