Paris Las Vegas
Trump International Hotel Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
TrumpHotels.com
Caesars Palace(Las Vegas)
  • Pool
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
  • Restaurang
Golden Nugget Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Restaurang
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Omdömet skrevs 8 april 2016 från mobil enhet

Ligger mitt på Strippen, slitet hotell som behöver piffas till. Stora rum
Frukosten bedrövlig ( alltid dessa muffins) överstigande 9 dollar betalar man själv.
Bra gym och trevlig personal frukt och vatten efter träningen
SPA ingår i service chargen gym likaså.

Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack Caruttah
Omdömet skrevs 10 oktober 2015 från mobil enhet

Rummen var relativt ok men personalen ständigt rätt otrevlig och inte speciellt hjälpsamma. Vi var 3st som reste tillsammans och la till frukost vilket vi då förutsatte var för alla. Det var det inte, det var en kupong värd $9x2 som man kunde handla för i ett litet kafé som ständigt hade minst 20min lång kö. Frukosten blev alltid dyrare än $9/pers.
Även internet och tillgången till gymmet var för 2pers trots att vi var 3pers bokade i rummet.

Bodde här: september 2015, reste med vänner
Tack Isabelle N
Omdömet skrevs 8 juli 2015

Under de två nätter vi tillbringade här städades aldrig vårt rum. Det låg löv och andra små saker i poolen vilket inte var inbjudande.
Rummet var stort och rymligt dock var sängen väldigt hög vilket gjorde att frugan hade svårt att komma upp. Vi hade lite problem med Wifit vilket skapade problem för oss.
Läget är perfekt på The Strip och det finns gott om restauranger i hotellet att välja mellan.

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Ulf R
Omdömet skrevs 28 juni 2015

Hade bokat en natt och fick ett väldigt nonchalant bemötande vid incheckningen. De tog emot kort och leg och sen lämnade över en bunt papper tillsammans med nycklar och talade om att hissen fanns ett x antal feet bort. Ingen info om våningsplan eller rumsnummer. Det fick vi läsa oss till på de papper som var med. De gäster som checkade in före oss fick all info muntligt, men de hade troligen bokat flera nätter. Vi fick känslan av att det inte var populärt att boka endast en natt. Inte värt besväret att bemöda sig med att vara trevlig. Nästa gång bor vi någon annanstans.

• Bodde här: juni 2015, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
1  Tack Annica S
Omdömet skrevs 16 april 2015

Poolområdet var bra, likaså foajen, med Casino och bar. Personalen var mindre trevliga och rummen var "sådär". Vi fick rökrum, men det gick inte att bo i det rummet. Hotellet ligger på ett bra läge mitt på strippen.

• Bodde här: april 2015, reste med vänner
Tack PettES123