“I mitten på the Strip”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Paris Las Vegas
Rankad som nummer 56 av 263 hotell i Las Vegas
MiljöledareSilvernivå
Omdömet skrevs november 15 2016

Vi hade ursprungligen bokat ett hotell längre norrut på Strippen, men bokade om till Paris Las Vegas då vi skulle lämna vår hyrbil på Avis vid Bellagio, och detta hotell då låg tvärs över gatan. Är mycket glada för det då vi befann oss i mitten av allt, dessutom var det nära till monorailen från Ballys när vi inte orkade gå längre sträckor. Hotellet kändes heller inte lika stort och opersonligt som vissa andra vi gick runt till, och i den lilla franska "byn" som var uppbyggd på bottenvåningen fanns matställen i olika prisklasser (t.ex. gillade vi creperian med lagom storlek och pris på crepes om man ville äta nåt mindre, vissa lyxhotell har endast dyrare restauranger). Det är också enkelt att gå till Miracle Mile precis bredvid för ännu större matutbud och shopping. Frukost ingick inte vilket var lika bra, annars får man en check att använda på hotellet. Själva rummet var stort och fräscht, men då vi bokat det billigaste hamnade vi också på våning fyra med utsikt över parkeringshuset. Trots att vi betalat resortavgiften på drygt 30 dollar (går inte att undvika) kunde vi inte ansluta till wifin, vilket visade sig bero på att de felstavat mitt efternamn. In- och utcheckning gick smidigt utan längre väntetider. Det var också smidigt att lämna in väskorna för förvaring efter utcheckning och hämta dem senare när vi skulle till flygplatsen. Vi testade aldrig poolen så kan inte uttala mig om den. Allt som allt kändes hotellet lagom stort och personligt (för att vara Las Vegas) och låg jättebra till, så kan absolut rekommendera det!

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack North1980

Omdömet skrevs april 8 2016 från mobil enhet

Ligger mitt på Strippen, slitet hotell som behöver piffas till. Stora rum
Frukosten bedrövlig ( alltid dessa muffins) överstigande 9 dollar betalar man själv.
Bra gym och trevlig personal frukt och vatten efter träningen
SPA ingår i service chargen gym likaså.

Bodde här: April 2016, reste med vänner
Tack Caruttah
Omdömet skrevs oktober 10 2015 från mobil enhet

Rummen var relativt ok men personalen ständigt rätt otrevlig och inte speciellt hjälpsamma. Vi var 3st som reste tillsammans och la till frukost vilket vi då förutsatte var för alla. Det var det inte, det var en kupong värd $9x2 som man kunde handla för i ett litet kafé som ständigt hade minst 20min lång kö. Frukosten blev alltid dyrare än $9/pers.
Även internet och tillgången till gymmet var för 2pers trots att vi var 3pers bokade i rummet.

Bodde här: September 2015, reste med vänner
Tack Isabelle N
Omdömet skrevs juli 8 2015

Under de två nätter vi tillbringade här städades aldrig vårt rum. Det låg löv och andra små saker i poolen vilket inte var inbjudande.
Rummet var stort och rymligt dock var sängen väldigt hög vilket gjorde att frugan hade svårt att komma upp. Vi hade lite problem med Wifit vilket skapade problem för oss.
Läget är perfekt på The Strip och det finns gott om restauranger i hotellet att välja mellan.

• Bodde här: Juli 2015, reste som ett par
Tack Ulf R
Omdömet skrevs juni 28 2015

Hade bokat en natt och fick ett väldigt nonchalant bemötande vid incheckningen. De tog emot kort och leg och sen lämnade över en bunt papper tillsammans med nycklar och talade om att hissen fanns ett x antal feet bort. Ingen info om våningsplan eller rumsnummer. Det fick vi läsa oss till på de papper som var med. De gäster som checkade in före oss fick all info muntligt, men de hade troligen bokat flera nätter. Vi fick känslan av att det inte var populärt att boka endast en natt. Inte värt besväret att bemöda sig med att vara trevlig. Nästa gång bor vi någon annanstans.

• Bodde här: Juni 2015, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
1  Tack Annica S
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Signature at MGM Grand
Nr 11 av 263 i Las Vegas
12 776 omdömen
Visa priser

Besökt Paris Las Vegas? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Paris Las Vegas

Adress: 3655 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 25 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 25 av Lyxhotell i Las Vegas
Nr 27 av Spahotell i Las Vegas
Nr 50 av Romantiska hotell i Las Vegas
Nr 58 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 73 av Affärshotell i Las Vegas
Prisklass: 814 kr - 3 314 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Paris Las Vegas 4*
Antal rum: 2916
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Ebookers, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. och Hotelopia så att du tryggt kan boka med Paris Las Vegas. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Paris Las Vegas Hotel Las Vegas
Hotel Paris Las Vegas
Paris Hotel Vegas
Las Vegas Paris Hotel
Paris Las Vegas Resort

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?