“Bra billigt hotell längst bort på stripen”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Stratosphere Hotel, Casino and Tower, BW Premier Collection
Rankad som nummer 113 av 264 hotell i Las Vegas
Omdömet skrevs oktober 20 2016 från mobil enhet

Detta är ett helt ok hotell/Casino till ofta billiga priser.

Om ni väljer de "Nya Stratosphere Select-rummen" så får ni bra rum till ett mycket bra pris. De är hyfsat stora och inte allt för slitna.

Casinot har några matställen och vill man äta något riktigt bra så ska man äta i restuarangen i tornet, denna är riktigt bra.

Casinot ligger längst bort på stripen men med buss, taxi eller Uber så går det fort att komma mitt i centrum.

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack Niklas A
Jamie S, Digital Brand Specialist på Stratosphere Hotel, Casino and Tower, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade oktober 21 2016

Hello Niklas A. Thank you for your review. Great quality with affordable price is our goal, and we are glad that you had a comfortable stay in our renovated Stratosphere Select room. Thank you for choosing the Stratosphere and we look forward to your next visit.

Omdömet skrevs september 28 2016 från mobil enhet

Så otroligt prisvärd 4-rättersmeny. I Las Vegas är det ganska dyrt att leva. Med tanke på att minst 15% påslag för dricks förväntas utav personalen. En enkel pizzabit och en öl landar lätt på 200:-
Här fick vi 4 fantastiska rätter inkl dryckespaketet för ca 1500:-/person. Skönt var att dricksen var inräknad på kvittot. Så vi behövde inte förväntas lägga på en massa för att servicen var super!! Vill oxå tillägga att känslan att sakta snurra runt 300 meter upp i luften och blicka ut över Las Vegas solnedgång var obetalbart.

Bodde här: September 2016, reste med vänner
Tack Anna G
Omdömet skrevs september 27 2016 från mobil enhet

Vi kom till hotellet med bil och parkerade gratis, till och med gratis valet-parking! Receptionisten var mycket trevlig och hjälpsam och hjälpte till att uppgradera rummet till en svit. Sviten var stor med 2 stora sängar och en stor bäddsoffa så alla hade varsin sovplats. Sängarna var riktigt bra, bäddsoffan sådär, man kände av fjädrarna i madrassen, men den funkar. Rummet i sig är aningen slitet men fortfarande fräscht. Väldigt lyhört när man hör precis vad de i rummet ovanför hat för sig. Badrummet är fräscht med ett spa badkar. Stabilt wifi som ingår.

Bodde här: September 2016, reste med vänner
Tack JHV87
Omdömet skrevs augusti 3 2016

Vi bodde här i en vecka och eftersom vi inte varit i Las Vegas förut så var det en underbar känsla att bara vara där. Lång kö för att checka in men det var ok och rummet låg på 12v och var rent och fint. Underbart med en hissar som går så fort att man hinner inte ens märka att man åker. Det hände väldigt mycket där och det fanns mycket att göra för alla ända nackdelen var avståndet till händelserna på strippen. Maten var inget att klaga på, vi hittade en jättemysig italiensk restaurang på hotellet som serverade bland det godaste pastarätt med skaldjur som vi ätit. Vill man äta buffen så ska man vara riktigt hungrig för vi har aldrig sett någon större, alla världens rätter fanns där och det var helt omöjligt att smaka på allt. Hamburgarna i USA är ju också helt underbara. Prisvärt hotell o väldigt stort.

Tips för att välja rum: Vill man ha rum med utsikt över strippen så väljer man v 17 o uppåt
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Oktober 2015, reste som ett par
Tack Ir50ri
Omdömet skrevs juli 8 2016 från mobil enhet

Det tog ungefär en evighet att checka in. Väl framme vid disken kändes allt väldigt stressat och hastigt gjort. Rummet vi fick var riktigt sunkigt. Eftersom vi kört långt under dagen orkade vi inte ta diskussionen om en möjligt uppgradering.

Dagen efter uppgraderade vi till ett rum i en nyare del av hotellet.

Långt i från allt roligt på strippen. Finns bra hotell mer centralt på strippen. Dock något dyrare men det är de värt.

Bodde här: Juni 2016
Tack AJdeC
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Nr 93 av 264 i Las Vegas
11 153 omdömen
Treasure Island - TI Hotel & Casino
Visa priser

Besökt Stratosphere Hotel, Casino and Tower, BW Premier Collection? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Stratosphere Hotel, Casino and Tower, BW Premier Collection

Adress: 2000 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas, NV 89104-2507
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 24 av De mest prisvärda hotellen i Las Vegas
Nr 46 av Spahotell i Las Vegas
Nr 58 av Kasinohotell i Las Vegas
Prisklass: 474 kr - 1 776 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Stratosphere Hotel, Casino and Tower, BW Premier Collection 3.5*
Antal rum: 2427
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Agoda, Ctrip TA, Booking.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Stratosphere Hotel, Casino and Tower, BW Premier Collection. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Stratosphere Hotel, Casino And Tower Hotel Las Vegas
Stratosphere Las Vegas
Stratosphere Hotel Las Vegas

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?