“Fint hotell!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Harrah's Las Vegas
Rankad som nummer 90 av 264 hotell i Las Vegas
MiljöledareBronsnivå
Omdömet skrevs oktober 1 2016

Bodde en natt på hotell Harrah's i Las Vegas. Perfekt läge mitt på strippen. Var lite svårt att veta vad som gällde med parkeringen. När vi kom fram till hotellet fanns möjlighet att få bilen inkörd och väskor uppburna men vi ville inte betala extra för detta utan bara parkera. Fanns en self parking precis intill där vi parkerade. Incheckningen till hotellet var katastrofal, jättelång kö och receptionisten kunde inte svara på om vi behövde någon parkeringsbiljett eller inte. Vi fick söka informationen på annat sätt. Det är bara att köra in i parkeringshuset och någon biljett behövs inte. Fick ett rum med dålig utsikt och värdeskåpet var ur funktion.

Tips för att välja rum: Be om utsikt mot strippen!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack Nettanplettan

Omdömet skrevs juli 1 2016

Bra hotell mitt på The Strip, mitt emot Caesars Palace och The Mirage. Vi fick rum i Mardi Gras-tornet på 14:e våningen med utsikt över ovan nämnda hotell (dock med ett tak med en massa airconditions emellan men om vi lyfte blicken hade vi första parkett för att se vulkanutbrottet på The Mirage). Trevlig personal. Betyget dras ner av den extremt långa incheckningstiden (över 1 timmes väntan) och lång väntan på servitriser i gaming area.

Tips för att välja rum: Högt upp mot The Strip ger fantastisk vy
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack Susanne S
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs mars 20 2016

Harrah's Las Vegas har stora rum, utmärkt läge och en mycket vänlig personal. Den nya Fulton Street Food Court är ett bra komplement till hotellet. Du kommer att hitta utmärkt frukost på Flavors, Buffe restaurang.

Omdömen sammanställs i samarbete med Caesars Entertainment
1  Tack christhinar2015
TotalService, Specialist Matt på Harrah's Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade mars 29 2016

Thank you for providing comments on your recent stay at Harrah's. We are pleased you enjoyed your overall visit with us. We are glad you liked our friendly staff and excellent location on the Strip. We eagerly anticipate your next visit!

Omdömet skrevs augusti 15 2015 från mobil enhet

Bra gratis parkering, lätt incheckning. Obligatorisk extra avgift "resort fee". Frukostbiljetter till Starbucks som räcker till del av frukost. Trevligt poolområde med festkänsla. Bra rum, bra städ och bra läge på "the strip" till rimligt pris.

Bodde här: Juli 2015, reste med familjen
Tack Lotta L
Omdömet skrevs februari 14 2015

Helt fantastiskt hotell med placering mitt på stripen gjorde ju att man hade nära till allt... men varför skulle man lämna hotellet över huvud taget? Fantastisk utsikt från de väldesignade rummen, helt otroligt galen källarvåning för en annan som inte är van vid spelandet och sist som kronan på verket deras helt fantastiska mat... åt två blodiga biffar till frukost bland annat vilket väl talar för sig själv...
Kan verkligen rekommenderas

Bodde här: Februari 2015, reste som ett par
Tack Pilt
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
The Strip
Treasure Island - TI Hotel & Casino
The LINQ Hotel & Casino
Nr 77 av 264 i Las Vegas
10 422 omdömen
Visa priser

Besökt Harrah's Las Vegas? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Harrah's Las Vegas

Adress: 3475 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 38 av Spahotell i Las Vegas
Nr 45 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 88 av Romantiska hotell i Las Vegas
Prisklass: 473 kr - 2 278 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Harrah's Las Vegas 3.5*
Antal rum: 2616
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Ctrip TA, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Harrah's Las Vegas. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Harrah`s Las Vegas Hotel Las Vegas
Harrahs Hotel Las Vegas
Harrahs Las Vegas Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?