“Bra läge”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Harrah's Las Vegas
Rankad som nummer 92 av 264 hotell i Las Vegas
MiljöledareBronsnivå
Omdömet skrevs juli 1 2016

Bra hotell mitt på The Strip, mitt emot Caesars Palace och The Mirage. Vi fick rum i Mardi Gras-tornet på 14:e våningen med utsikt över ovan nämnda hotell (dock med ett tak med en massa airconditions emellan men om vi lyfte blicken hade vi första parkett för att se vulkanutbrottet på The Mirage). Trevlig personal. Betyget dras ner av den extremt långa incheckningstiden (över 1 timmes väntan) och lång väntan på servitriser i gaming area.

Tips för att välja rum: Högt upp mot The Strip ger fantastisk vy
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack Susanne S

Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs mars 20 2016

Harrah's Las Vegas har stora rum, utmärkt läge och en mycket vänlig personal. Den nya Fulton Street Food Court är ett bra komplement till hotellet. Du kommer att hitta utmärkt frukost på Flavors, Buffe restaurang.

Omdömen sammanställs i samarbete med Caesars Entertainment
1  Tack christhinar2015
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
TotalService, Specialist Matt på Harrah's Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade mars 29 2016

Thank you for providing comments on your recent stay at Harrah's. We are pleased you enjoyed your overall visit with us. We are glad you liked our friendly staff and excellent location on the Strip. We eagerly anticipate your next visit!

Omdömet skrevs augusti 15 2015 från mobil enhet

Bra gratis parkering, lätt incheckning. Obligatorisk extra avgift "resort fee". Frukostbiljetter till Starbucks som räcker till del av frukost. Trevligt poolområde med festkänsla. Bra rum, bra städ och bra läge på "the strip" till rimligt pris.

Bodde här: Juli 2015, reste med familjen
Tack Lotta L
Omdömet skrevs februari 14 2015

Helt fantastiskt hotell med placering mitt på stripen gjorde ju att man hade nära till allt... men varför skulle man lämna hotellet över huvud taget? Fantastisk utsikt från de väldesignade rummen, helt otroligt galen källarvåning för en annan som inte är van vid spelandet och sist som kronan på verket deras helt fantastiska mat... åt två blodiga biffar till frukost bland annat vilket väl talar för sig själv...
Kan verkligen rekommenderas

Bodde här: Februari 2015, reste som ett par
Tack Pilt
Omdömet skrevs juli 17 2014

Bodde totalt tre nätter i slutet av juni 2014. En natt i standardrum som vi sedan uppgraderade för 50$/natten till ett mycket bättre rum. Väl värt pengarna eftersom luftkonditoneringen inte gick att justera manuellt och att den bullrade något kopiöst hela natten i standardrummet. Efter rumsbytet blev allt en mycket bättre erfarenhet. Tvårummare med jacuzzi och ett extra utrymme med toalett och dusch samt ac du själv kan styra efter behag. För oss viktigt då temperaturen vid tillfället var över 40 grader c, konstant. Hotellet i sig är som de flesta LV-hotellen, fullt med folk och inriktade på spel och nöjen, såklart. Restaurang och frukost hoppade vi över, det löste vi på egen hand. Poolerna var trevliga och erbjöd svalka i värmen. Dock är det endast öppet till 19:00. Personalen i receptionen är väldigt trevlig och hjälpsam med alla frågor de får. De hjälpte oss med lån av telefon vid behov, tillhandhöll kartor, bokade restaurang o.s.v. Givetvis kostar det lite dricks, men vad gör inte det. Det hör till och är i princip obligatoriskt. Värt att veta om ni kommer med bil. Parkeringsinfarten är på strippen men svår att hitta då den direkt går ned en nivå till "under ground". Dessutom är den gratis! Allt som allt en bra hotellupplevelse.

Tips för att välja rum: Rekommenderar att uppgradera från standardrum.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2014, reste med familjen
Tack footek
TotalService, Specialist Tiffany på Harrah's Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade juli 20 2014

Googlr translate:

Tack för din feedback. Vi arbetar ständigt för att se till varje gäst har en minnesvärd upplevelse och dina kommentarer hjälper oss med denna process. Vi hoppas att få möjlighet att hälsa dig välkommen tillbaka i framtiden!

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
The LINQ Hotel & Casino
Nr 78 av 264 i Las Vegas
10 034 omdömen
The Strip
Treasure Island - TI Hotel & Casino
Visa priser

Besökt Harrah's Las Vegas? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Harrah's Las Vegas

Adress: 3475 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 39 av Spahotell i Las Vegas
Nr 46 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 76 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 88 av Romantiska hotell i Las Vegas
Prisklass: 465 kr - 2 690 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Harrah's Las Vegas 3.5*
Antal rum: 2616
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Ctrip TA, Booking.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Harrah's Las Vegas. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Harrah`s Las Vegas Hotel Las Vegas
Harrahs Hotel Las Vegas
Harrahs Las Vegas Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?