“Jättefin”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Luxor Las Vegas
Rankad som nummer 81 av 263 hotell i Las Vegas
MiljöledareSilvernivå
Omdömet skrevs oktober 30 2016

Vi hade en luxury suite i fem nätter och det var en underbar erfarenhet. Soluppgången från det enorma fönstret, fint stort sovrum, badrum på 20kvm och kanske en 30kvm vardagsrum med pentry. Det enda som är lite negativt är att det finns inget rumservice för dinner, utan bara frukost och lunch.

Tips för att välja rum: Välj luxury suite
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Ariayy

Omdömet skrevs oktober 20 2016 från mobil enhet

Hotellet har att man behöver, vi bodde högt upp i pyramiden dit man tar sig med hissar som går snett upp ifrån hörnen, det är stora loftgångar fram till rummen och när man vlickar ut ser man en hel stad uppbyggd där nere. Rummet var av hög klass med stra sängar och en super trevligt badrum i egeyptisk pyramid stil.
Rekomenderas varmt.

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack Kenny B
Omdömet skrevs augusti 2 2016 från mobil enhet

Luxor har allt du kan önska i en vistelse i Las Vegas. Casinot förstås, pooler, fri parkering, restauranger, shoppingcenter etc.
Vi bodde första natten i pyramiden men det var otroligt varmt så resten av nätterna bodde vi o östra flygeln vilket var mycket bättre klimat i.
Bra personal!

Bodde här: Juli 2016, reste med vänner
Tack Emma C
Omdömet skrevs augusti 2 2016 från mobil enhet

Vi hade tur som bodde med utsikt mot staden. Rummen är stora och fina, fräscha, bekväma. Häftig känsla att bo högt upp.
Det fanns poolområde vilket är ett måste i Vegas! Poolområdet var helt perfekt, stort, fräscht, lyxkänsla!
Vi åt aldrig här, fick inte riktigt känslan för restaurangen.
Det ligger en bit bort från de stora kända hotellen...en bit bort kanske bara är ngn km, men det är mkt i 50grader värme eller om man går inomhus i alla casiolabyrinter.
Det var billigt för oss att bo här.

Bodde här: September 2015
Tack anja352016
Omdömet skrevs augusti 1 2016 från mobil enhet

Tycker man att det är kul att bo i en pyramid så varför inte. Annars är det inget speciellt och hotellet ligger ocentralt på strippen. Inte speciellt billigt och prisvärt är det inte heller. Vi tog en middag med 3 stekar, ingen förrätt, 2 glas husets vin och en isvatten till mig. Det slutade på 250 dollar! Köpa lite dricksvatten i affären på hotellet var 45 kr för en liter. Sen måste vi ha köpt världens dyraste tandkräm! Efter 30 dagars resande tog den slut och vi fick köpa en liten tub Colgate för 16 dollar, hemma hade den kostat 10 - 15 kr. Poolerna är inget speciellt heller, liknar utomhus baden på en kommunal badanläggning. Nä det finns bättre, mer prisvärda och mer centrala hotell i Las Vegas.

Bodde här: Juli 2016, reste med vänner
Tack Lars T
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Nr 11 av 263 i Las Vegas
12 776 omdömen
Treasure Island - TI Hotel & Casino
Visa priser

Besökt Luxor Las Vegas? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Luxor Las Vegas

Adress: 3900 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89119-1004
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 36 av Spahotell i Las Vegas
Nr 39 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 45 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 56 av Affärshotell i Las Vegas
Nr 63 av Romantiska hotell i Las Vegas
Prisklass: 595 kr - 2 373 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Luxor Las Vegas 3.5*
Antal rum: 4400
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Ctrip TA, Booking.com, Ebookers, TripOnline SA, Expedia, HotelsClick och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Luxor Las Vegas. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Luxor Las Vegas Hotel Las Vegas
Luxor Hotel Las Vegas
Luxor Resort Las Vegas
Pyramid Las Vegas
Las Vegas Luxor Resort
Las Luxor Vegas
Las Vegas Luxor Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?