Luxor Hotel & Casino
Trump International Hotel Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Caesars Palace(Las Vegas)
  • Pool
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
  • Restaurang
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Hotellet har att man behöver, vi bodde högt upp i pyramiden dit man tar sig med hissar som går snett upp ifrån hörnen, det är stora loftgångar fram till rummen och när man vlickar ut ser man en hel stad uppbyggd där nere. Rummet var av hög klass med stra sängar och en super trevligt badrum i egeyptisk pyramid stil.
Rekomenderas varmt.

Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Tack Kenny B
Omdömet skrevs 2 augusti 2016 från mobil enhet

Luxor har allt du kan önska i en vistelse i Las Vegas. Casinot förstås, pooler, fri parkering, restauranger, shoppingcenter etc.
Vi bodde första natten i pyramiden men det var otroligt varmt så resten av nätterna bodde vi o östra flygeln vilket var mycket bättre klimat i.
Bra personal!

Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Emma C
Omdömet skrevs 2 augusti 2016 från mobil enhet

Vi hade tur som bodde med utsikt mot staden. Rummen är stora och fina, fräscha, bekväma. Häftig känsla att bo högt upp.
Det fanns poolområde vilket är ett måste i Vegas! Poolområdet var helt perfekt, stort, fräscht, lyxkänsla!
Vi åt aldrig här, fick inte riktigt känslan för restaurangen.
Det ligger en bit bort från de stora kända hotellen...en bit bort kanske bara är ngn km, men det är mkt i 50grader värme eller om man går inomhus i alla casiolabyrinter.
Det var billigt för oss att bo här.

Bodde här: september 2015
Tack anja352016
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Tycker man att det är kul att bo i en pyramid så varför inte. Annars är det inget speciellt och hotellet ligger ocentralt på strippen. Inte speciellt billigt och prisvärt är det inte heller. Vi tog en middag med 3 stekar, ingen förrätt, 2 glas husets vin och en isvatten till mig. Det slutade på 250 dollar! Köpa lite dricksvatten i affären på hotellet var 45 kr för en liter. Sen måste vi ha köpt världens dyraste tandkräm! Efter 30 dagars resande tog den slut och vi fick köpa en liten tub Colgate för 16 dollar, hemma hade den kostat 10 - 15 kr. Poolerna är inget speciellt heller, liknar utomhus baden på en kommunal badanläggning. Nä det finns bättre, mer prisvärda och mer centrala hotell i Las Vegas.

Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Lars T
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Häftig byggnad och omgivning runt omkring. Väldigt maffig entré och bottenvåning med temat Egypten. Rummen var väldigt slitna med en heltäckningsmatta som sett sina bästa dagar, men å andra sidan är det nog anledningen till att det är ett av de billigare "lyxhotellet" på The Strip.

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Pontus L