Trump International Hotel Las Vegas
Mandarin Oriental
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 328 US$/natt.

Tuscany Suites & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 71 US$/natt.

Caesars Palace(Las Vegas)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 174 US$/natt.

Tropicana Las Vegas - A DoubleTree by Hilton Hotel(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 115 US$/natt.

Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
Bellagio.com
Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 328 US$/natt.

Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 198 US$/natt.

Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 212 US$/natt.

Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 244 US$/natt.

Rabattmeddelande! 55 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 55 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 51 US$/natt.

7 9677 972 av 11 685 omdömen
Omdömet skrevs 13 januari 2013

Tips för att välja rum: Ask for a room with a strip view, its totally worth the few dollars extra.
  • Bodde här: januari 2013, reste med familjen
TrumpLV, General Manager på Trump International Hotel Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2013

Omdömet skrevs 12 januari 2013

Tips för att välja rum: Request as high a room as possible. We were on 47th floor and view of fireworks on New Years Eve was great!
  • Bodde här: december 2012, reste som ett par
TrumpLV, General Manager på Trump International Hotel Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2013

• Bodde här: oktober 2012, reste i arbetet
TrumpLV, General Manager på Trump International Hotel Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2013

Omdömet skrevs 10 januari 2013

Tips för att välja rum: Try and get a high strip room.
  • Bodde här: november 2012, reste som ett par
TrumpLV, General Manager på Trump International Hotel Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2013

Omdömet skrevs 10 januari 2013

Tips för att välja rum: Pay the little extra for the Strip view room and ask for a high up floor, its worth it! Really no problem with the train noise......
  • Bodde här: november 2012, reste som ett par
TrumpLV, General Manager på Trump International Hotel Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2013