eDreams
ZenHotels.com
Agoda.com
StayForLong
Omdömet skrevs 20 april 2021 från mobil enhet

Utsidan speglar inte insidan som är jättefint iordninggjord. Fräscha rum och trevlig personal. Vi åt en Pulledpork-hamburgare till middag som var alldeles utmärkt( får ha lite koll när man beställer stark dressing bara då husmor är från Thailand). Hela stället är fint inrett med allt från bensinpumpar till gamla folkvagnar. Stället rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 263fredrikg
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Perfekt läge om man ska besöka Gekås, ca 12-15 min med bil.
Ett hotell värt ett besök för barnfamiljer. Finns flera aktiviteter inomhus; dart, biljard, curling, minigolf, massagestolar, ps3 och utställning av gamla bilar. En kort promenad bort ligger ett fint badområde.
Stora fina rum och sköna sängar.
Kocken tillagar fantastisk mat. Vi provade mat från à la carte och från hamburgermenyn. Högsta betyget från oss alla fyra, bästa maten vi ätit ”ute” på länge.
Fint bemötande från all personal!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack theresef694
Omdömet skrevs 7 juni 2020

Som sagt få gånger blir jag överraskad av ett hotell antingen här eller i utlandet. MEN jag blev mycket glad när jag checkade in på Route 154 på Falkenbergsvägen på väg mot Ullared. Allting var så perfekt utan att överdriva, den personliga incheckningen med Urban i spetsen för detta familje ägda hotell. Allt från att hotellet även har ett bil museum in inne golfbana osv, snacka om kioskvältare i överraskning. Maten, rummen, JA allt till full belåtenhet vad mer kan önska sig, till ett mycket attraktivt pris som jag hittade på nätet, Testa detta hotell nästa gång när du är ute och reser du/ni kommer inte att bli besvikna, Tack Route 154 för en mycket angenäm överraskning, Vi kommer snart tillbaka

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Jan A
Omdömet skrevs 16 november 2019

Fint rum med sköna höj- och sänkbara sängar. Restaurang med god mat. Minigolfbana inomhus och massagefåtöljer som alla gäster fick använda utan extra kostnad. Mycket trevligt bemötande. Nära till Ullared för de som vil shoppa där.

Rumstips: Finns olika typer av rum, Hör med ägaren innan ni bokar.
Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack Margareta S
Omdömet skrevs 14 augusti 2019

Vilket guldkorn! Vi bokade en natt, men bestämde oss snabbt för att stanna ytterligare en! Barnen exalterade för inomhus minigolf, curling, massagestolar, biljard, bilarna i bilhallen att titta på och superfina familjerum! Det som gör stället extra bra är den fantastiskt ägaren! Våra söner blev visade motorer, fick provsitta limousin och fick svar på sina frågor om både det ena och det andra! Vi kommer gärna hit igen och rekommenderar varmt detta ställe! /familjen Zetterström

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Tina Z