“Klart prisvärt alternativ!”
Omdöme om Kin Kitchen

Kin Kitchen
Rankad som nr 5 av 12 Restauranger i Torshälla
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Jag kom hit utan att veta något om stället tidigare. Personalen var trevliga, maten smakade bra ( inte full pott men gott ändå) och portionerna var rejält tilltagna. Det kändes klart prisvärt når jag förstod att drycken ingick i priset (naturligtvis inte alkohol utan några olika sorters läsk och vatten). Enkel men fräsch inredning. Skall nog prova lunch här också.

Tack Hans S

Omdömet skrevs 27 februari 2018

Trevlig personal och ny, fräsch lokal. Till lunch finns mycket att välja på - sushi, thailändskt och glass som avrundning. Buffén kostade 90:- inklusive dryck till maten och kaffe. God mat och helt ok utbud, men det saknades det där lilla extra som gör att man bara måste tillbaka för att få äta just den där jättegoda rätten igen. Restaurangen verkar vara välbesökt med många lunchbesökare, risken finns att en del buffé-rätter hinner ta slut om man tar en sen lunch här.

Tack Nonno H

Resenärer som tittade på Kin Kitchen tittade också på

Torshälla, Södermanlands län

Besökt Kin Kitchen? Berätta vad du tyckte!