“Mysigt fikaställe”
Omdöme om Café Tomten

Café Tomten
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Strömsund
Omdömet skrevs 22 juli 2018

Vi tog en kaffe och macka en fredagseftermiddag. Mysigt inredd stuga och härligt läge precis vid ströms vattudal. Trevlig personal och glatt bemötande

Tack Pia C

Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Onödigt dyrt, lite mat och kaffet var dåligt. Mycket fin omgivning och gemytlig ställe i sig vilket gjorde det till ett trevligt stopp även om maten kunde varit bättre.

Tack Lisa C
Omdömet skrevs 25 oktober 2017

Gott och billigt fika och platsen alldeles bredvid bron är oerhört fin.
Sedan är det gott om parkeringsmöjligheter och ett fint strövområde med fin utsikt

Tack TobbeStrateg2017
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Helmysigt café som du bara måste ta en fika eller äta en lättare lunch på. Åk inte bara igenom Strömsund på väg vidare någonstans. Ta en paus just här och stanna en stund på detta härliga ställe. Trevlig personal och allt är hembakat eller hemmagjort. Underbart gott!

Tack marrelot
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Riktig mat och fika på fina råvaror som är tillagad på plats. Trevlig personal. Barnvänligt med en lekplats i närheten.

Tack Anna S

Resenärer som tittade på Café Tomten tittade också på

Besökt Café Tomten? Berätta vad du tyckte!