“Fömodligen bästa lunchen i stan”
Omdöme om Malasiana - STÄNGD

Malasiana
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Passerar här ibland och tycker att deras lunch förtjänar att nämnas.
Ställer ser INTE mkt ut för världen och det blir inte mkt bättre när man kommer in.
Men, deras strömning och deras pizzor som vi tog del av sist var faktiskt långt över vår förväntan.
Man får maten fort och man parkerar med fördel rakt utanför. Praktiskt. Billigt.

Tack Tomas H

Omdömet skrevs 23 november 2017

Trevlig personal. Grym mat. Strömsunds bästa restaurang Hörnet i centrum. De har bra evenemang på helgerna.

Tack Liv L
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

God mat o trevlig restaurang men uteserveringen är alldeles vid väg kanten och det är både bra och dåligt.

Tack TobbeStrateg2017
Omdömet skrevs 21 december 2016

Har varit här många gånger och är väldigt nöjd.Trevlig personal o jättegod mat .
Även bra evenemang på helgerna ofta med levande musik.Väl värd ett besök .

Tack 280anita
Omdömet skrevs 13 september 2016 från mobil enhet

Strömsunds samlingsplats om helgerna, och evenemangens kärna för fest. Mitt i centrum! Grym mat, grym personal!

Tack Lina E

Resenärer som tittade på Malasiana tittade också på

Strömsund, Jämtlands län
Strömsund, Jämtlands län