“Bra lunchställe!”

Träporten Restaurang & Camping
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Erikslund
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Bra lunch på fräscht ställe med trevlig personal. Det är inte så gott om alternativ ändes E14, men detta rekommenderas. Barnen blev mätta och nöjda av goda köttbullar och vi vuxna åt varsin helt OK burgare. Dessutom finns ett fint naturrum att kika på, samt fräscha toaletter.

Tack Mikael F

Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Vi tänkte unvika McDonalds eller Sibylla i år på väg till Åre och välja något annat ställe men detta var det sämsta vi ätit på många år. Ren katastrof... som tur var så ingick lite sallad och bröd till alla rätter så vi kunde stilla västra hungern med några skivor husman och lite majs, gurka och tomat. Jag kände redan när vi stod i kön att detta kunde bli ett bottennapp så jag beställde en Lövbit med pommes frites som brukar vara omöjligt att misslyckas med men de hade bankat ut någon gammal hamburgare och serverade en drypande flåttig pommes till. Riktigt äckligt.

Tack Benkemoller
Omdömet skrevs 28 december 2016

Ett mediåkert matställe längs vägen. Dagens var något jag inte vill minnas, kanske man försöker men det hjälper inte. Tror nog jag satsar på en korv med bröd på macken tvärs över gatan nästa gång. Då vet man i alla fall vad man får.

Tack GertL
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Bra vägkrog, rent och snyggt. Trevlig personal och mkt bra service. Vatten till hunden utan att behöva be om det...! Turistinformation och Naturrum.

Tack lillakero
Omdömet skrevs 28 april 2016

Bra mat men inget mer. Typisk vägkroksmat. Inget märkvärdigt tycker jag men duger om man är hungrig.

Tack Christina W

Resenärer som tittade på Träporten Restaurang & Camping tittade också på

Ånge, Västernorrlands län

Besökt Träporten Restaurang & Camping? Berätta vad du tyckte!