Spara
Höjdpunkter från omdömen
Fiske

Freden i Knäred.Fiske i Sunnanå vacker och mycket välskött ställe. Naturupplevelse med fåglar och ... läs mer

Omdömet skrevs 4 februari 2020

kjellwiktorsson
Knäred, Sverige
Läs alla 18 omdömen

Omdömet skrevs 4 februari 2020 från mobil enhet

Freden i Knäred.Fiske i Sunnanå vacker och mycket välskött ställe.
Naturupplevelse med fåglar och härligt fiske.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
50  Tack 170micaelaht
Omdömet skrevs 22 december 2017

En av de vackraste platserna i Krokån som ligger nära Knärds sammhälle. Nu har dessutom kommit upp en hängbro så att där går att gå och se fallet från olika platser. Bron och stigen är handikappanpassad

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack kjellwiktorsson
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 22 juni 2017

Av en slump hittade vi ett fantastiskt vattenfall med Vacker miljö och välplanerade picknickbord för en picknick. Hela stället var mycket rent och hade välplanerade stigar.

Tack jacquiD61
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs 12 juni 2017

En gömd pärla (nå ja) för alla utom lokalbefolkningen.
Här kan du bada och grilla, eller så tar du en promenad längs stigarna i skogen runt Kvarnfallet.
Tack vare en nybyggd bro (invigd 2017) och utbyggda parkeringsmöjligheter är det numera lätt att ta sig fram och ut till Kvarnfallet.
Ett nybyggt trädäck med grillplats och bänkar gör detta också till en utmärkt fikaplats.
Glöm dock inte bort att ta ett dopp i "poolen" och försök också att sätta dig mitt i vattenfallet om du vågar... Gör det bara inte när det är för mycket vatten i Krokån...
Rekommenderas ett besök...

Datum för upplevelsen: juni 2017
1  Tack olastrom
Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Vacker natur. Pärlande vattendrag. Naturskönt och bra stigar att gå på. Bra utmärkt och bra parkering. Ett par bra skor och rätta kläder kan man tillbringa hela dagen här

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack tittiu2015