Spara
Höjdpunkter från omdömen
Fiske

Freden i Knäred.Fiske i Sunnanå vacker och mycket välskött ställe. Naturupplevelse med fåglar och ... läs mer

Omdömet skrevs 4 februari 2020

Castledermot, Irland
Läs alla 17 omdömen

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 22 juni 2017

Av en slump hittade vi ett fantastiskt vattenfall med Vacker miljö och välplanerade picknickbord för en picknick. Hela stället var mycket rent och hade välplanerade stigar.

Tack jacquiD61
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs 12 juni 2017

En gömd pärla (nå ja) för alla utom lokalbefolkningen.
Här kan du bada och grilla, eller så tar du en promenad längs stigarna i skogen runt Kvarnfallet.
Tack vare en nybyggd bro (invigd 2017) och utbyggda parkeringsmöjligheter är det numera lätt att ta sig fram och ut till Kvarnfallet.
Ett nybyggt trädäck med grillplats och bänkar gör detta också till en utmärkt fikaplats.
Glöm dock inte bort att ta ett dopp i "poolen" och försök också att sätta dig mitt i vattenfallet om du vågar... Gör det bara inte när det är för mycket vatten i Krokån...
Rekommenderas ett besök...

Datum för upplevelsen: juni 2017
1  Tack olastrom
Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Vacker natur. Pärlande vattendrag. Naturskönt och bra stigar att gå på. Bra utmärkt och bra parkering. Ett par bra skor och rätta kläder kan man tillbringa hela dagen här

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack tittiu2015
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 20 februari 2016

Ett litet vattenfall perfekt för en kort promenad och kanske ett dopp under sommaren. Du skall stanna till om du kör förbi, men det är inte värt en längre omväg.

Tack iknolm
Omdömet skrevs 18 oktober 2015 från mobil enhet

Supermysigt ställe och mycket gammalt att titta på..Verkligen värt ett besök..Ta med fikakorgen o spendera en stund på detta fina ställe

Datum för upplevelsen: oktober 2015
Tack jessicaa576