“God pizza”

Knareds Pizzeria
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Knäred
Kök: Pizza
Omdömet skrevs 29 juni 2020

I dessa coronatider hade pizzerian telefonbeställning samt avhämtning utanför pizzerian. Det fungerade mycket bra och vi beställde en vegetarisk pizza som smakade mycket gott och den kostade endast 80 kronor. Kan rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack Coastal824935

Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Mkt smaklösa pizzor trevlig personal . Billiga pizzor lokalerna som vilken pizzeria som helst i denna klassen . Den enda pizzerian i byn så de har nog å göra ändå även om inte jag vill äta här igen .

Datum för besöket: oktober 2019
Tack catizi
Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Helt ok pizzor. Snabb leverans och ett gott bemötande. Traditionell pizza miljö. Hyfsade i pris. Även menyn var trafikrondell

Datum för besöket: april 2018
Tack tittiu2015
Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

En helt okej pizzeria i en liten by.
Inga större förväntningar.
Trevlig personal men kanske lite tråkiga lokaler.
Maten är helt okej.

Datum för besöket: april 2017
Tack naranek
Omdömet skrevs 5 oktober 2016 från mobil enhet

Varken bra eller dåligt. Monopol på hämtmaten i samhället. Snabb service. Inte speciellt billigt. Trevligt bemötande. Traditionella pizzor med ortsnamn

Datum för besöket: oktober 2016
Tack tittiu2015

Besökt Knareds Pizzeria? Berätta vad du tyckte!