Omdömet skrevs 21 juli 2020

Härligt läge, parkering precis utanför.
Fina rum, bra sängar.
Enkel frukostbuffe.
Lyhört och trist utsida, ser slitet och eftersatt ut
Balkong med utsikt mot havet.
Enkelt, men bra. Rent och fint badrum.
Lugnt och vilsamt.Härligt att höra havet från sängen.

Tack Sofie A
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Vädret till trots ett härligt stopp. Ganska små rum men allt fanns. Mycket tillmötesgående personal och riktigt bra frukost.
Fantastiskt läge och sköna sängar.
Älskar att det finns minibar på små hotell och att du känner dig välkommen även om vistelsen är kort.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Smile1968
Omdömet skrevs 30 juni 2020 från mobil enhet

Fantastiskt härligt hotell! Dröm med havsutsikt och precis vid en underbar strand. Perfekt för kvällsdopp och morgonbad. Fina och fräscha rum, god frukost i solen i den fina lummiga trädgården. Fantastiskt bemötande! Finns bra, trevliga restauranger i närheten och fint promenadstråk åt höger mot naturreservatet.

Tack ElinD82
Omdömet skrevs 29 juni 2020 från mobil enhet

Vi bokade 2 nätter. Rummet helt ok med fantastiskt fin balkongutsikt mot havet.
Det som drar ner betyget efter besöket på hotellet är servicen!
Köket höll öppet mellan kl. 18-21 och alla bord i trädgården var fullsatta. Vi fick vänta över 1,5 timme på att få in förrätten som var en charkbricka och påminna om att få in vårt vin flera gånger. Min huvudrätt var en räkmacka och det kom in efter ca 2 timmar.
Det var kaos bland personalen och ingen kommunikation dom emellan! Vi blev kompenserade med en efterrätt iallafall.
Köket behöver verkligen se över sina rutiner om de ska ha några middagsgäster kvar. Det var flera sällskap som fick vänta alldeles för länge på mat och dryck.

Tack Maria6903
Omdömet skrevs 16 juni 2020

Hotellet är inte så stort, endast tio rum , men i dagens epidemi-tider så är det nog en stor fördel. De flesta rummen har balkong med glas-räcke så att man sitta och njuta av havsutsikten! Hela miljön runt omkring med härlig natur och närhet till havet och den fina stranden gör inte saken sämre. Frukosten var också bra. Rummen var lagom stora och toaletten var fin . Rekommenderas !

Tack Göran A