Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Vi bokade 2 nätter. Rummet helt ok med fantastiskt fin balkongutsikt mot havet.
Det som drar ner betyget efter besöket på hotellet är servicen!
Köket höll öppet mellan kl. 18-21 och alla bord i trädgården var fullsatta. Vi fick vänta över 1,5 timme på att få in förrätten som var en charkbricka och påminna om att få in vårt vin flera gånger. Min huvudrätt var en räkmacka och det kom in efter ca 2 timmar.
Det var kaos bland personalen och ingen kommunikation dom emellan! Vi blev kompenserade med en efterrätt iallafall.
Köket behöver verkligen se över sina rutiner om de ska ha några middagsgäster kvar. Det var flera sällskap som fick vänta alldeles för länge på mat och dryck.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Maria6903

Hotellet är inte så stort, endast tio rum , men i dagens epidemi-tider så är det nog en stor fördel. De flesta rummen har balkong med glas-räcke så att man sitta och njuta av havsutsikten! Hela miljön runt omkring med härlig natur och närhet till havet och den fina stranden gör inte saken sämre. Frukosten var också bra. Rummen var lagom stora och toaletten var fin . Rekommenderas !

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Göran A
Omdömet skrevs 23 augusti 2019

Ett mysigt litet hotell med perfekt läge. Fräscha rum med snygg inredning. God mat i restaurangen och en ok frukost. Perfekt utgångsläge om man vill spendera några sommardagar på Bjärehalvön. Väldigt nära till stranden.

Rumstips: Om ni är där på sommaren så be om balkong med havsutsikt.
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Brainkitten
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Har bott på Vejby Strand Hotel några gånger och det är en perfekt utgångspunkt för ...
... bad - även hunden har en bukt hundratalet meter bort, där bad kan ske
... vandring längs Bjärehalvön med Ängelholm i söder och Torekov i norr. Man kan vandra även till Båstad, men det blir en lång vandring :-). Speciellt vandringen norröver förbi Segelstorpsstrand till Rammsjöstrand rekommenderas. Många badtillfällen från bryggor.

Hotellet som sådant är trevligt med restaurangen "Pausahososs" i bottenvåningen.

Rumstips: Gärna rum med balkong och utsikt över havet.
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Alf C
Omdömet skrevs 19 juli 2019

Snyggt ljust rum med balkong och strålande utsikt. Skön säng och bra och rymligt badrum. Mycket god och vackert dukad frukost. Stora möjligheter till promenad och löpträning/ cykel precis utanför entrén.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Matrosen