Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Har bott på Vejby Strand Hotel några gånger och det är en perfekt utgångspunkt för ...
... bad - även hunden har en bukt hundratalet meter bort, där bad kan ske
... vandring längs Bjärehalvön med Ängelholm i söder och Torekov i norr. Man kan vandra även till Båstad, men det blir en lång vandring :-). Speciellt vandringen norröver förbi Segelstorpsstrand till Rammsjöstrand rekommenderas. Många badtillfällen från bryggor.

Hotellet som sådant är trevligt med restaurangen "Pausahososs" i bottenvåningen.

Rumstips: Gärna rum med balkong och utsikt över havet.
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Alf C
Omdömet skrevs 19 juli 2019

Snyggt ljust rum med balkong och strålande utsikt. Skön säng och bra och rymligt badrum. Mycket god och vackert dukad frukost. Stora möjligheter till promenad och löpträning/ cykel precis utanför entrén.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Matrosen
Omdömet skrevs 13 juni 2019 från mobil enhet

Mycket bättre än så här blir det inte och det är mycket prisvärt. Även om rummet är litet är det mycket bra. Skrivbord. Bord och stolar i rummet och på balkongen. Sköna sängar och fåtöljer. Stor wc med dusch. Fräscht. Minibar och vattenkokare med kaffe och te. Tv. Bra frukost. Tillgång till trädgård. Vaknade till lukten av tång genom vårt öppna fönster. En pärla!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack AgnetaG_12
Omdömet skrevs 13 maj 2019 från mobil enhet

Väldigt mysigt och trevligt litet familjehotell som ligger precis vid stranden. Rent och välstädat. Det är ganska små rum så det kan vara bra att känna till om man har mycket packning. Parkering precis vid hotellet.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack G848YPpeterf
Omdömet skrevs 23 oktober 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger vackert precis vid havet med vackra promenadvägar omkring. Vi har haft fyra mysiga dygn här. Joan och Anders som driver hotellet är jätte trevliga, maten fantastisk. Joan gör världens godaste räkmacka.
Rummen är mysiga och fräscha.
Yvonne och Jens

Datum för vistelsen: oktober 2018