Omdömet skrevs 13 maj 2019 från mobil enhet

Väldigt mysigt och trevligt litet familjehotell som ligger precis vid stranden. Rent och välstädat. Det är ganska små rum så det kan vara bra att känna till om man har mycket packning. Parkering precis vid hotellet.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack G848YPpeterf
Omdömet skrevs 23 oktober 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger vackert precis vid havet med vackra promenadvägar omkring. Vi har haft fyra mysiga dygn här. Joan och Anders som driver hotellet är jätte trevliga, maten fantastisk. Joan gör världens godaste räkmacka.
Rummen är mysiga och fräscha.
Yvonne och Jens

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Yvonne B
Omdömet skrevs 7 oktober 2018

Ett mysigt hotell med fler och finare rum än vad man kan ana utifrån.
Det ser ut som ägarna lagt ner mycket arbete och tänkt igenom många detaljer som hiss och dörrlås, även om vi i detta fall inte behövde använda hissen.
Rummen som sagt mysiga, mycket bättre än de flesta "vanliga" hotellrum.
Läget är ju underbart i alla årstider, även nu på hösten, att gå längs stranddynerna är speciellt för en sörlänning.
Frukosten var helt OK.
Vårt sällskap med gluten och mjölkprotein-känslig diet hade det lite tuffare och fick hala fram medhavd frukost.

Rumstips: Rummen med utsikt och balkong är såklart inte fel, även om vi inte satt på den på detta besök.
Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack petere74
Anders K, Ägare på Vejby Strand Hotel & Vejby Värdshus, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2018

Tack för ert besök. Vid allergier är det bäst att säga till vid bokningstillfället alternativt vid incheckning. Glutenfritt bröd har vi dock alltid som vi kan plocka fram.
Hoppas vi ses igen

Omdömet skrevs 28 september 2018 från mobil enhet

På liten weekend resa hittade denna lilla pärla alldeles vid havet (tyvärr var det storm men ändå). Rena väldisponerade rum och liten pub man kunde ta en öl eller kaffe. På morgonen blev vi glatt överraskad med en mycket diger frukostbord med både äggröra och bacon och mycket mer. Trevlig och serviceminded personal.

Datum för vistelsen: september 2018
1  Tack Roybar52
Anders K, Ägare på Vejby Strand Hotel & Vejby Värdshus, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2018

Kul att ni hittade hit, och vi hoppas ni snart kommer tillbaka

Omdömet skrevs 20 september 2018

Ligger fantastiskt fint vid havet och bemötandet är topp. Enkel men välsmakande meny och frukosten är jättebra. Trevligt attn kunna ta en öl i baren och sitta ute och njuta av havsluften. Rekommenderas starkt.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack ptrloman
Anders K, Ägare på Vejby Strand Hotel & Vejby Värdshus, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2018

Tack, hoppas att ni kommer tillbaka snart igen