“Fantastisk utsikt, maten nja och servicen förvirrad”

Strandhugget vejbystrand
Rankad som nr 2 av 5 Restauranger i Vejbystrand
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk utsikt och atmosfär. Maten var medel sett till prissättningen. Matjen smakade bra och serverades hel på en bädd av ägg, potatis o rödlök, men brast i utförande; om man häller skirat smör på kylskåpskall potatis får man smörklumpar. Kalventrecote fick bra omdömen av sällskapet, räkmackan var OK, men inget särskilt. Fisksoppan var enligt den som beställde ingen hit. Servisen var trevlig men förvirrad. Det saknades uppdaterad vinlista o man fick gå och titta på en utställning av flaskorna där några flaskor saknades.

Tack majhaj

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

God mat och trevlig atmosfär med fin utsikt över stranden. Hunden fick följa med in vilket vi uppskattar extra.

Tack haakansan
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe med goda burgare. Vi käkade lunch på bakfickan och var väldigt nöjda med både mat och service!

Tack 913majal
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö inomhus. Fin utsikt. Dock fick vi vänta väldigt länge på förhållandevis enkel mat. Hamburgarna var inte av bra kvalité, antagligen inte hemgjorda. Dyra priser i förhållande till det vi fick. Vi blev tyvärr väldigt besvikna!

Tack 535monikad
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Vi var 3 personer som beställde deras 170g högrevsburgare.
Vi väntade över 1h på 3 hamburgare, när de väl kom ut visar det sig vara frysta burgare som de tillagat i microvågsugn alternativt kokt dem. Ost och bacon burgare visade sig innehålla 1 strimla bacon och 1 skiva gummiost.

Tack 1979fredrik

Resenärer som tittade på Strandhugget vejbystrand tittade också på

Vejbystrand, Skåne län
Vejbystrand, Skåne län

Besökt Strandhugget vejbystrand? Berätta vad du tyckte!