Omdömet skrevs 14 juli 2019

Tredje gången jag bor här. Det är otroligt mysigt. Rent o fina rum. Rekommenderar alla att bo här:)
Lagom promenad från färjan. Även nära till cykeluthyrningen.
Kommer att åka tillbaka nästa år igen. Längtar redan

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Ingela B
Omdömet skrevs 21 juli 2018

Bodde där med mina barnbarn i 5 nätter. Det var lugnt, bara 3 rum på övervåningen samt ett handikappanpassat rum på nedervåningen. Vi bodde däruppe, med gemensamt, fräscht och stort badrum. I nedervåningen fanns ett sällskapsrum med köksdel inkl. kyl och frys, som vi kunde använda. I rummet var sängarna mycket sköna,
härligt att komma till bäddade sängar, sänglinne, handdukar o duschcreme ingår.
På gården mängder av blomster, som bl a stockrosor och malva. Höns spatserade omkring fritt och det fanns två getter till stor glädje för barnen. Värdfamiljen var trevlig.
Vårt trebäddsrum var lite i minsta laget, men vad kan man begära, priset var också det bästa jag hittade på Ven under denna period vi var där, högsäsong!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack marianneringen