Best Western Kryb I Ly
  • Restaurang
Hindsgavl Slot(Middelfart)
Fuglsangcentret(Fredericia)
Omdömet skrevs 24 juli 2017

Här kan man övernatta på vägen hem till Sverige. Bra hotell MEN framför allt! Vilken KRO (restaurang). Här finns mat med hög kvalité till ett rimligt pris, tyckte vi!
Vi provad 3 rätters menyn och blev mycket glatt överraskade och mätta

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Gordonfjant
Sybille M, Guest Relations Manager på Best Western Kryb I Ly, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017

Hej Gordon.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for at læse, at vi har et godt hotel og at I kunne lide maden som I fik serveret.

Omdömet skrevs 2 juli 2017

Delvis renoverade rum. Inte helt fräscht med heltäckningsmatta i familjerum.
Ett stort + för härlig pool med generösa öppettider. Frukosten är definitivt inte 4-stjärnig!
Grönsaker saknades helt, en naturell yoghurt, dålig variation på pålägg under de fyra dagarna vi var där. Men middagen i restaurangen var mycket bra med stora portioner till överkomliga priser och charmig inredning. Personalen mycket trevliga och hjälpsamma.

• Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Inger S
Sybille M, Receptionschef på Best Western Kryb I Ly, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017

Kære Inger

Tak for din tilbagemelding vedrørende jeres nylige ophold hos os.
Vi beklager at værelset og morgenmaden ikke levede op til jeres forventninger, men er glade for at hører at vores personale har været venlige og hjælpsomme, samt maden i restauranten har været god.

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Best Western KRYB I LY

Omdömet skrevs 22 februari 2017

Enkelrum med känsla av att kliva in i 70 talet. mörkbrun bränd klinker och grönt handfat gör badrummet väldigt mörkt. rummet med målad väv förstärker känslan av gammalt och omodernt. Övriga faciliteter i mysig stil med känsla av gammaldags herrgårds stil, även vissa matsalar/festlokaler, trevligt. Fin pool och bastu.
Bra restaurangdel/äkta dansk krog med bra mat.

• Bodde här: februari 2017, reste i arbetet
Tack Anders R
Sybille M, Guest Relations Manager på Best Western Kryb I Ly, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2017

Hej Anders.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for at læse, at I benyttede jer af vores pool og sauna, samt at maden var god.
Vi håber, at kunne byde jer velkommen tilbage.

Omdömet skrevs 21 september 2016

Vackert hus, väldigt god mat (inte trevlig lokal vi åt i dock), fantastisk inomhuspool, 90 tals inredning i hotellrummet samt dess badrum. Vi är nöjda med besöket men just matsalen var trist, boka i tid så du får mysiga resturangrummet.

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack John Patrik A
Sybille M, Guest Relations Manager på Best Western Kryb I Ly, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2016

Hej John.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for at læse, at I nød maden og poolen.

Omdömet skrevs 21 augusti 2016 från mobil enhet

Ett trevligt och mysigt hotell, dock med lite äldre inredning. Personalen var mycket trevlig. Tyvärr hann vi aldrig prova deras pool. Frukostutbudet var inte så stort som vi är vana vid, men vi blev absolut mätta. Ligger ca 50 minuter från Legoland och ca 40 minuter från Odense zoo. Prisvärt hotell med fina omgivningar.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Jessica J
Sybille M, Guest Relations Manager på Best Western Kryb I Ly, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2016

Hej Jessica.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle os om opholdet hos os.
Vi er glade for at læse, at I har nydt opholdet hos os.