“Kommer snart åter igen!”
Omdöme om Tomillo Limon

Tomillo Limon
Rankad som nr 3 av 47 Restauranger i Mijas Pueblo
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Andra gången på Tomillo Limon och lika nöjd denna gång som i höstas. Anspråkslös lokal med fantastisk tapas, vissa med mer nya annorlunda, himmelskt goda smakar. Mycket också som passar vegetarian. Jag tycker kikärtor med koriander, stekt lök och spiskummin var himmelskt, mannens favorit blev potatis i mjuk ostsås samt musslorna i chili, 4- åringens favorit tapas blev minihamburgaren!

Tack IngridKristin

Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

En fantastiskt bra restaurang. Alltifrån mat till service och pris är i absolut toppklass. Vid tre besök på 4 dagar har vi nästan ätit oss igenom hela menyn. Vi har inte fått en enda dålig rätt, samtliga rätter håller hög klass till mer än rimliga priser.

Vi hade kunnat flytta hit bara för att gå närmare till denna restaurang o toppklass.

Peter från Göteborg

1  Tack peterberggren
Omdömet skrevs 10 november 2017 från mobil enhet

Blev positivt överraskad och helt klart bästa tapasen så långt! Mycket bra service med trevlig personal. Ljusa fina lokaler. Rekommenderas varmt!

Tack anpe20
Omdömet skrevs 22 augusti 2017

Valde den här väldigt lilla restaurangen efter ett tips. vänlig personal som snabbt ordnade ett bor till oss. Annars rekommenderar jag att boka för det finns få platser. Vi beställde in ganska många Tappas rätter och samtliga var smaksatta på ett oväntat sätt vilket gav en smakupplevelse och mersmak. Ett måste att besöka.

Tack tommyedlund
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

En fräsch liten pärla med trevlig service, goda viner & framförallt grymma tapas! Ett fantastiskt sätt att avnjuta en rolig & god kväll för hela familjen. Ligger i den söta staden Mijas Pueblo.
Helt klart värt ett besök!!!

Tack Mia E

Resenärer som tittade på Tomillo Limon tittade också på

Benalmadena, Costa del Sol

Besökt Tomillo Limon? Berätta vad du tyckte!