Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Denna camping tar man om man vill bo nära kusten. Då är den kanon. Annars så tar man annat! Mycke utländskt folk som för väsen om natten. Ingen respekt för att andra vill sova med små barn... på kvalitets campingar så finns det vakter som säger till gäster som börjar spela boll och skriker på arabiska mellan campingvagnarna.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Feskern
Ami Höglund, Ägare på Göteborgs Camping Lilleby, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2020

Hej! Vad tråkigt att ni hade den upplevelsen. Det är jättetråkigt att folk inte följer våra ordningsregler. Vi brukar ha vakter men inte alla dagar i veckan då vi har personal som bor på området. Ringer man oss och säger till så skickar vi dit personal som säger till dem. Mvh Ami

Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Jättefint miljö med klippor och sandstrand. Kanon bad. Campingen är också fin med ca ett 80 tal villavagnar som man kan hyra. Personalen var också trevlig. Tyvärr var inte den villavagn vi fick i bästa skick utan sängarna var dåliga, fläkt trasig, diskmaskin trasig och soffan skitig. Ute möblerna behöver bytas ut då de var rostiga.

Tack daniellingblom

Hej! Så tråkigt att ni fick en sådan upplevelse, sa du till så att vi kunde rätta till det? Jag hittar inte ditt namn annars brukar vi göra noteringar på bokningen om en kund är missnöjd. Är man missnöjd med något så brukar vi ordna till det, eller byta till en annan vagn om det är något som är sönder. Mvh Ami

Omdömet skrevs 25 juli 2020

Bodde en helg på Lilleby Camping med husvagn. Campingen låg jättefint till, men var väldigt skräpig och rörig. Personalen hade noll koll. skolungdomar arbetade i receptionen. . . Bommen till campingen hade nog inte används de senast åren. Usel ordning. Rekommenderar inte denna camping.
Missnöjd gäst.

Tack Bo T

Vi har byggt en ny huvudbyggnad som blev färdig lite sent och jag tror att den kan upplevas som lite skräpig innan vi fick vår nya gräsmatta runt huvudbyggnaden. Innan håller jag med om att det var framför allt lite lerigt, vilket vi ber om ursäkt för.
Bommen är helt splitter ny, men då vi inte har fått slingan i marken ännu så har vi tyvärr inte kunnat börja använda den. Men inom kort kommer vi att kunna det.
All personal är över 18 år, vi har ingen under det.
Att det är en flyktingförläggning som det står stämmer absolut inte den sista flyktingen som vi hade flyttade 2017. Mvh Ami

Omdömet skrevs 21 juli 2020

Jag och sambon ville göra något innan semesterns slut, vilket resulterade i en spontan trip till Göteborgs Camping. Efter en vecka med sol, bad, avslappning och minnen åker vi nu tillbaka till vardagen och längtar efter nästa sommar.

Tack 939madelenee

Tack för recensionen! Ni är jättevälkomna tillbaka! Då kommer vår nya huvudbyggnad säkert att vara helt färdig! :-)

Omdömet skrevs 16 juli 2020

Allt var toppen!
Personalen var super som alltid var där och ville göra det så bekvämt som möjligt. Just nu bygger dem tydligen en större reception, café och butik - men det var ändå jättefint så långt dem har kommit! Mina barn på 7 & 4 vill tillbaka nu och jag hoppar gärna på
Tack Göteborgs camping för en underbar vistelse! Vi kommer självklart tillbaka!

2  Tack s0fieal

Hej! Tack själva! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka! :-) Mvh Ami