“Supergod mat till bra pris!”
Omdöme om Made in India

Made in India
Rankad som nr 6 av 14 Restauranger i Torslanda

Supergod mat och oerhört prisvärd lunch. Det här är verkligen ett takeaway-ställe, då det är placerat inne vid Willys (finns dock några bord och stolar) så miljön är inte den bästa. Maten och priset väger dock upp det hela! Rekommenderas!

Datum för besöket: september 2020
Tack sandran945

Omdömet skrevs 24 januari 2020

Blev glatt överraskad första gången vi provade i somras och maten har varit väldigt god alla gånger sedan dess, kanske något skillnad i styrka på samma rätt vid olika tillfällen :)

Men överlag superbra!

Datum för besöket: december 2019
2  Tack GabriellaAMB
Omdömet skrevs 10 januari 2020

Vi köpte mat där idag och måste verkligen säga att det är den sämsta indiska jag ätit Kycklingen smakade som skolans höns-friskasse och det mesta i både maträtten med lamm och ”kyckling”/höna va nån slabbig sås med konstig smak. Hade nog smakar bättre om man hade värmt en indisk konservburk hemma!
Hade jag kunnat sätta en nolla hade jag gjort de

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack 331annettei
Omdömet skrevs 1 januari 2020

Ätit nu vid ett flertal tillfällen och är väldigt nöjd med både mat och service. Det är bara själva miljön där restaurangen ligger placerad som är lite tråkig.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack AteaService
Omdömet skrevs 24 oktober 2019 från mobil enhet

Beställde hem mat från Made in India. Det var bland det godaste jag ätit. Kan verkligen rekommendera alla att gå hit❤. Bra priser och fantastiskt god mat!

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack adlai2016

Resenärer som tittade på Made in India tittade också på

Torslanda, Västra Götalands län

Besökt Made in India? Berätta vad du tyckte!