Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Jättebra camping, nära till havet och gullig personal samt Rebecka. Stor och rolig lek/aktivitetsplats. En fin mini äventyrs golfbana. I närheten finns bra krabbfiske ställen och man kan köpa krabbfiskegrejer i receptionen.

Tack Pathfinder716996
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Lugn och trevlig camping som passar alla, gammal som ung, hund som katt......Personalen är alltid hjälpsamma, håller snyggt och rent och hittar på många roliga aktivitetet. Via en kort promenad kommer du till Haverdalsstrand eller till den vidunderliga utsikten från Skallen. Kan med fördel rekommenderar Haverdalscamping.

1  Tack Ulrika Å
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

En jättefräsch camping med aktiviteter både för stora och små. Fin lekplats - barnklubb - fin shop med allt från kläder, väskor, heminredning - ja allt! Nytt för i år är utegym.

En camping man kommer tillbaka till igen och igen! Kan varmt rekommenderas!

Tack Pernilla S
Omdömet skrevs 6 september 2016

Vi var här en helg, det är andra gången vi är här i september på denna camping. Detta är en camping som har det mesta enligt mig. Trevliga campingvärdar, bra och stora husvagns platser. Rena och fina servicehus, relativt nära till en mindre matbutik, och fin strand.(dock en liten bit och promenera. Bra områden för promenad med hunden.

Tips:
Ett besök på Skipås naturreservat "guds gröna ängar", (dock lite jobbig terräng) men väl värt då där är fin utsikt.
Samma gäller Skallen, fin utsikt.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Tobbe B
Omdömet skrevs 31 juli 2016

Vi har varit en vecka på Haverdals camping med en husvagn av modell större. Bra platser (hade va). Superfina servicehus, många toaletter och duschar som var byggda så att man fick enskildhet. Campingen är en familjecamping och det var släckt och tyst vid 22 tiden. Inte några aktiviteter att tala om som campingen ordnade.
Det fanns en liten affär på campingen och några hundra meter därifrån fanns det en lokal matvaruaffär med allt man kan behöva.
Det tog någon minut att cykla till havet, där fanns en mycket fin sandstrand med fin vit sand. Det fanns glasskiosk och foodtruck om man inte hade egen picknick med sig. Vägen ner mot havet var jättefin och gick genom en "trollskog".
Det fanns buss in till Halmstad. Om man har egen bil så tog det ca 10 min in till Halmstad.
Vi kommer att återvända :-)

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack uwgut