Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Hej
Kan verkligen rekommendera denna familjecamping.
Hög servicenivå med närheten till fantastiska sandstränder.
Ett plus är alla aktiviteter för barn. Man kan köpa biljetter till ett litet tåg som åker ner till havet. Barnen älskar det.
Snyggt, säkert och barnvänligt.
Vi kommer tillbaka.
Tomas

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack tj843

Lugn, avkopplande miljö. Moderna servicebyggnader. Rent och snyggt överallt och trevlig, hjälpsam personal. Mycket att göra även när det inte är strandväder, som mountainbikebana, minigolf, fotbollsgolf, barnsamlingar och aktiviteter för tonåringar. Bästa platsen för semester för alla åldrar!

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack sofiasN21DV
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde i en västkuststuga den var bra inredd med ett relativt stort vardagsrum och separat matplats. Det fanns även en uteplats med grill.

Krokar i badrummet alternativt tvättställ saknades för handdukar.

Det tar ca 15 minuter att gå till badplats.

Negativa var oväsendet från motorvägen som hörs hela tiden över campingen och även inomhus.

En diskmaskin hade varit bra och hade fått rum det hade minskat vattenförbrukningen.

Det var bra och vänlig personal i receptionen.

Vi var där på sportvecka då fanns många aktiviteter som intervallträning, familjeträning, prova på orientering och morgonjympa.

Det finns mycket aktiviteter för barn.

Det fanns studsmatta, hoppkudde och lekplats för barn.

Många på campingen cyklade det fanns BMX-bana och närhet till Kattegattleden.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 142ceciliab
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Här finns allt. För stora och för små.
Kök och diskrum (diskmaskin) finns. Tvättrum med 25 kronor för tvätt. 20 för torktumlare. Rent och fräscht. Bra personal. Bra stämning.
Drivs i kristen regi men inget påträngande, dock märkbart.
Man får gå en liten bit för att komma till havet men det är en trevlig tur.
Hit kommer vi gärna igen.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack chrsxross
Omdömet skrevs 25 augusti 2018

Jag åkte till Gullbranna i somras för att jobba, jag var en av personerna som skulle intervjuas på scenen under "Familjeveckan". Jag har aldrig varit på en camping i hela mitt liv och var ganska säker på att detta inte var nåt för mig, därför försökte jag boka hotell i närheten så vi kunde åka dit efter att mitt uppdrag var slutfört. Det blev inte så, jag fick istället med min man och 5 åriga dotter sova på ett av campingens många stugor och det var en helt ny och fantastisk upplevelse. Faktum är att efter en natt bad vi att få förlänga vår vistelse. Vi hyrde cyklar och cyklade till stranden , spelade minigolf, tog del av fantastisk musik och åt faktiskt ganska god mat. Min dotter ville aldrig åka, aktiviteterna tog aldrig slut . Jag ska definitiv tillbaka nästa år och året efter det. Denna vistelse bär jag med mig som ett av mitt livs finaste sommarminnen. Tack för det och till alla er som söker ställe att åka till med familj eller kanske med kollegor , look no further . Gullbranna is the place ! / Doreen Månsson

Datum för vistelsen: juli 2018
12  Tack Doreen M