Omdömet skrevs 25 augusti 2018

Jag åkte till Gullbranna i somras för att jobba, jag var en av personerna som skulle intervjuas på scenen under "Familjeveckan". Jag har aldrig varit på en camping i hela mitt liv och var ganska säker på att detta inte var nåt för mig, därför försökte jag boka hotell i närheten så vi kunde åka dit efter att mitt uppdrag var slutfört. Det blev inte så, jag fick istället med min man och 5 åriga dotter sova på ett av campingens många stugor och det var en helt ny och fantastisk upplevelse. Faktum är att efter en natt bad vi att få förlänga vår vistelse. Vi hyrde cyklar och cyklade till stranden , spelade minigolf, tog del av fantastisk musik och åt faktiskt ganska god mat. Min dotter ville aldrig åka, aktiviteterna tog aldrig slut . Jag ska definitiv tillbaka nästa år och året efter det. Denna vistelse bär jag med mig som ett av mitt livs finaste sommarminnen. Tack för det och till alla er som söker ställe att åka till med familj eller kanske med kollegor , look no further . Gullbranna is the place ! / Doreen Månsson

Datum för vistelsen: juli 2018
10  Tack Doreen M
Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Trevligare och tryggare camping får man leta efter. Under somrarna har ett tema på varje vecka där vi var på sommarens festivalvecka och sportvecka. Det är alltid något som händer varje kväll, och bättre plats för barnen kan man bara drömma om.

Nästa sommar åker vi hit igen!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Fredrik H
EwaOMagnus, Chef på Gullbrannagården, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2018

Tack Fredrik för din fina recension av Gullbrannagården, varmt välkommen tillbaka/Ewa Bylander Platschef

Omdömet skrevs 12 juni 2018 från mobil enhet

Ett helt magiskt ställe som jag besöker varje sommar, ett konvent som anordnas av Anonyma Narkomaner där vi träffas och umgås.Bra mat och övernattning finns på samma ställe jättetrevligt personal.Kommer att återvända nästa år igen.Mvh Lasse Holmgren

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack larsgunnarh2018

Tack Lars-Gunnar för din fina recension av Gullbrannagården. Det gläder oss, varmt välkommen tillbaka .

Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Bra camping, alltid rent och snyggt på toaletter men en katastrofalt rörig incheckning drar ner betyget. För lite/ovan personal i incheckningen, nummerlappar som kösystem som personalen inte frågade efter utan trängsel hit och dit innan annan campare sa till personalen att använda kölapparna.. inte bra

Datum för vistelsen: september 2017
6  Tack Michael A

Tack Michael för din recension. Du var hos oss i september då vi hade ca 300 personer som checkade in på eftermiddagen. Vi hade flera som var nya och vi kan göra mycket bättre jobb. Kölappssystemet brukar fungera men jag hoppas du kommer få en annan upplevelse nästa gång du kommer till oss. Ewa Bylander, Platschef

Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

Jag skulle tyvärr bara stanna en natt enligt planeringen. Synd! Man fick verkligen lust att stanna längre. Riktigt hög klass på servicehusen. Mycket trevlig och framförallt hjälpsam personal. Bra öppettider. Bra butik. Restaurangen besöktes aldrig. Det enda negativa är närheten till motorvägen och dess buller.
Bra jobbat, Gullbranna!

Datum för vistelsen: augusti 2017