Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Trevligare och tryggare camping får man leta efter. Under somrarna har ett tema på varje vecka där vi var på sommarens festivalvecka och sportvecka. Det är alltid något som händer varje kväll, och bättre plats för barnen kan man bara drömma om.

Nästa sommar åker vi hit igen!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Fredrik H
EwaOMagnus, Chef på Gullbrannagården, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2018

Tack Fredrik för din fina recension av Gullbrannagården, varmt välkommen tillbaka/Ewa Bylander Platschef

Omdömet skrevs 12 juni 2018 från mobil enhet

Ett helt magiskt ställe som jag besöker varje sommar, ett konvent som anordnas av Anonyma Narkomaner där vi träffas och umgås.Bra mat och övernattning finns på samma ställe jättetrevligt personal.Kommer att återvända nästa år igen.Mvh Lasse Holmgren

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack larsgunnarh2018

Tack Lars-Gunnar för din fina recension av Gullbrannagården. Det gläder oss, varmt välkommen tillbaka .

Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Bra camping, alltid rent och snyggt på toaletter men en katastrofalt rörig incheckning drar ner betyget. För lite/ovan personal i incheckningen, nummerlappar som kösystem som personalen inte frågade efter utan trängsel hit och dit innan annan campare sa till personalen att använda kölapparna.. inte bra

Datum för vistelsen: september 2017
6  Tack Michael A

Tack Michael för din recension. Du var hos oss i september då vi hade ca 300 personer som checkade in på eftermiddagen. Vi hade flera som var nya och vi kan göra mycket bättre jobb. Kölappssystemet brukar fungera men jag hoppas du kommer få en annan upplevelse nästa gång du kommer till oss. Ewa Bylander, Platschef

Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

Jag skulle tyvärr bara stanna en natt enligt planeringen. Synd! Man fick verkligen lust att stanna längre. Riktigt hög klass på servicehusen. Mycket trevlig och framförallt hjälpsam personal. Bra öppettider. Bra butik. Restaurangen besöktes aldrig. Det enda negativa är närheten till motorvägen och dess buller.
Bra jobbat, Gullbranna!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste ensam
Tack Batchefen
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Spenderade en vecka på Gullbrannagården och kan varmt rekommendera det. Gott om aktiviteter och nära till havet. Restaurangen serverar god mat för ett överkommligt pris och nära till många andra bra utflyktsmål.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Tobias H
EwaOMagnus, Chef på Gullbrannagården, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Tack Tobias för din fina recension, varmt välkommen tillbaka till Gullbrannagården, hälsningar Ewa Bylander