Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams74 US$
Tripadvisor74 US$
StayForLong
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Spenderade en vecka på Gullbrannagården och kan varmt rekommendera det. Gott om aktiviteter och nära till havet. Restaurangen serverar god mat för ett överkommligt pris och nära till många andra bra utflyktsmål.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Tobias H
EwaOMagnus, Chef på Gullbrannagården, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Tack Tobias för din fina recension, varmt välkommen tillbaka till Gullbrannagården, hälsningar Ewa Bylander

Omdömet skrevs 28 juni 2017

Alldeles för dyrt för en tältplats. Det är samma pris som för en husvagn. I övrigt så är det en väldigt bra camping med bra servicehus, aktiviteter för vuxna och barn. Något som saknas är grillplatser. Är man många som vill grilla tillsammans och behöver tak vid regn så saknas detta. Men överlag en bra familjecamping.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Scabbz04
Omdömet skrevs 26 november 2016

En mycket trevlig och välskött anläggning. Vårt besök var Novembermötet med mycket intressanta föreläsningar och samtal. Att maten dessutom höll hög klass förhöjde värdet av vårt besök. Personalen var dessutom mycket trevliga.

Rumstips: Detta är en camping och kursgård.
Datum för vistelsen: november 2016
Tack Kalson
EwaOMagnus, Chef på Gullbrannagården, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2016

varmt tack för din fina recension om Gullbrannagården och din vistelse här. Vi tar med oss det till personalen och till arrangörerna av Novembermötet. Välkommen tillbaka till Gullbrannagården.

Omdömet skrevs 1 augusti 2016

Mycket trevlig och välordnad camping. Bra husvagnsplatser och fräscha faciliteter. Det finns mycket aktiviteter både för små och större barn. Vi var där under sportveckan och då fanns ännu fler roliga aktiviteter. Vi ser fram emot att återvända inom kort.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Mattias Z

Stort TACK för din fina recension om Gullbrannagården. Vi tar med det till personalen och hälsar dig varmt välkommen tillbaka till Gullbrannagården.

Omdömet skrevs 13 maj 2016

En jättebra camping med mycket aktiviteter för hela familjen. Lagom avstånd till havet. Trevliga campingtomter och rena serviceanläggningar. Bra service vid incheckning med hjälp att hitta till rätt campingtomt!

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack marie_w717273