Omdömet skrevs 13 maj 2016

En jättebra camping med mycket aktiviteter för hela familjen. Lagom avstånd till havet. Trevliga campingtomter och rena serviceanläggningar. Bra service vid incheckning med hjälp att hitta till rätt campingtomt!

Datum för vistelsen: maj 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack marie_w717273
Omdömet skrevs 1 februari 2016

Gullbrannagården passar bra för alla. De har olika nivå på standard från den enklaste husvagnscamping till små villor med olika stora lägenheter.
Gullbrannagården är en bra utgångspunkt för människor som vill sola och bada på sandstranden till de som vill besöka Halmstads begivenheter. Laholm, Båstad och Boarp på Hallandsåsen ligger inom räckholm.) Missa inte att besöka Dönardalens delikatesser i Våxtorp och köp av deras många goda sillinläggningar utan konserveringsmedel eller lammkött.
Maten på Gullbrannagården är alldeles utmärkt samt till ett bra pris. Mycket kul att göra för ungarna finns dessutom.

Rumstips: Stor valfrihet på boendet
Datum för vistelsen: januari 2016
1  Tack CoachHalmstad
EwaOMagnus, Chef på Gullbrannagården, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2016

Varmt TACK för din värmande ord om Gullbrannagården med omnejd.
Välkommen tillbaka

Omdömet skrevs 9 januari 2016

Allt var toppen, stugan var kanon, bra utrustad,fräsch och modern, servicen var utomordentlig!! Barnen trivdes väldigt bra i stugan. Rekommenderar starkt! Vi var på hösten och endast en natt, men vi återkommer i sommar!

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack blackie9702
Omdömet skrevs 8 augusti 2015 från mobil enhet

Fint; rent och snyggt, ordning o reda på hela campingområdet. Bra priser i affären och i cafet/ restaurangen. Utmärkt service! Fräscha välstädade servicehus. Liten bit att gå till stranden men vilken strand när man kom fram! Helt vidunderlig!! Långgrund o barnvänlig. På enkel av campingen hör man E6:an men på större delen av campingen hör man den inte

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Y7271CAteresas
EwaOMagnus, Chef på Gullbrannagården, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2015

Stort TACK för dina värmande ord. Vi tar med det till hela personalen och hälsar Er varmt välkomna igen till Gullbrannagården!

Omdömet skrevs 16 juli 2015

Campingen har bra service det är rent och snyggt, fina tomter med vatten och avlopp! Otroligt bra ordning och bra aktiviteter för alla i familjen. Fin servering och café. Det enda lilla negativa är avståndet till havet och att det inte finns en pool.

Datum för vistelsen: juli 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack UlfLK
EwaOMagnus, Chef på Gullbrannagården, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2015

Varmt tack för ditt fina omdöme om Gullbrannagården. Det värmer! hälsningar Ewa Bylander