“Perfekt kött i äkta miljö”
Omdöme om Buffalo Steak House

Buffalo Steak House
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Skutskär
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Det är precis en sån här restaurang som inte finns i Stockholm och som jag verkligen uppskattar på resande fot. Fantastiskt kött med rätt tillbehör, det andas äkthet och glädje. Ingen lång meny med veganska rätter utan riktig mat med fokus på kött. Jag åt Cowboy Dinner med både kött och ribs, min fru åt kyckling. Högsta betyg. Riktigt bra service med. Kan varmt rekommendera detta till alla som gillar kött och trevlig äkta stämning.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Johnnybowler

Omdömet skrevs 23 april 2021

De absolut bästa kötträtter, och en serviceanda som går över det vanliga.
Man får äta makalöst god mat och känna sig väldigt välkommen och omhändertagen som gäst. Bara positivt att säga, rekommendera verkligen ett besök i denna Skutskärs pärla.

Datum för besöket: april 2021
Tack Claes Ivul M
Omdömet skrevs 26 september 2020

Fick genomstekt oxfile, när jag påpeka detta så fick jag jätte otrevligt bemötande. Lämnade en recension på Facebook, då valde ägaren att kontakta mig i pm och ifrågasätta mig och dessutom skuldbelägga mig att jag har "skällt ut" hans servitris så hon fick gå hem. Sjukt oproffsigt

Datum för besöket: september 2020
5  Tack Y3666NCisabelles
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Mysig atmosfär och intryck av steakhouse i Amerika. Servisen va lite konstiga man fick intryck av att dom glömde saker hela tiden men sen dök allting upp. Vi alla åt plankstek med oxfilé men det va garanterat inte oxfilé på plankan. Smakade inte jättebra heller. Säger samma sak här, äter bättre plankstek och toast Skagen på min kvarterskrog. Man får ingen upplevelse av detta men det finns värre ställen att äta på

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack JoakimDessewffy
Omdömet skrevs 24 februari 2020 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera denna utmärkta restaurang som finns mitt i Skutskär. Efter att ha ätit här för 3:e gången och varenda gång lika bra! En riktigt bra köttrestaurang med humana priser! Mycket bra service så det blir högsta betyg

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack RoffeB

Resenärer som tittade på Buffalo Steak House tittade också på

Skutskär, Uppsala län

Besökt Buffalo Steak House? Berätta vad du tyckte!