Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Lugn och fin camping med fin sjöutsikt. Fräscha toaletter och dusch. Minus att duschen kostar 5 kr för 4 minuter. Bra köksutrymme med bord och stolar om man vill äta där. Finns en liten lekpark, och man kan hyra kanot om man vill.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack HelenaO71
Omdömet skrevs 22 juli 2016 från mobil enhet

Mysig liten camping med fin badplats med långgrund sandbotten. Vi hade aldrig hittat dit om det inte varit fullt på alla andra campingar kring Mora men ångrar inte att vi fick åka hit. En liten pärla!
Toaletter, kök och duschar helt ok status och fräscha.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack lenan243
Omdömet skrevs 16 september 2015 från mobil enhet

Fin och fräsch camping med närhet till vattnet. Jättefint! Kan bara rekommendera denna camping. Ett litet snabbköp fanns i kiosken och även möjlighet till att hyra kanot. Bad. Fina promenadstråk i närheten. Ska vi till Orsa igen så väljer vi gärna denna camping!

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack tobiasa34
Omdömet skrevs 30 juli 2015

Mysig liten camping med superfräscht duschutrymme! Välstädat! Ligger fint till med fin utsikt över vattnet. Passar perfekt för den som vill ha lugn och ro på sin semester.

Enda dåliga är att det var dyrt att duscha! 5kr för 3,5min...

Datum för vistelsen: juli 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack sandra-kl2015
Omdömet skrevs 20 juli 2015

En liten, mysig camping med fräscha serviceutrymmen. Lite enkelt men funktionellt och bra! Receptionen hade en liten närbutik där vi kunde köpa det nödvändigaste som saknades. Nära till fint bad i Orsasjön. I Våmhus finns endast en liten butik, men det är nära till Orsa där utbudet är större.

Datum för vistelsen: juli 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se