Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Fr o m i år erbjuds lunch och café i flygeln. Fin utomhusservering med underbar utsikt, men maten… Besökte caféet idag tillsammans med familjen, hade blivit rekommenderat stället av bekanta. Vi åt ”klassisk Skagen” a 175 kr. En liten skål med skagenröra, tämligen smaklös. Två bitar bröd (nybakat gott) och den ledsnaste sallad jag har sett på restaurant. Det var allt. Den tredje i vårt sällskap åt en bagel med rökt lax, ingen höjdare!
Jag kan tyvärr inte rekommendera detta matställe.

Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack mariazC4446ZW
Omdömet skrevs 6 juni 2021

Vi cyklade från Stockholm till Engsholms Slott som infriade alla våra förväntningar och mer därtill! Jättefint och genuint bemötande, mycket god mat och dryck, otroligt vackra omgivningar. Familjär stämning! På lördagen badade vi bastu och drack slottets egen öl nere vid strandpaviljongen, på söndagen fick vi en liten privat titt på slottets vinkällare. Vi stannade två nätter och blev otroligt fint omhändertagna. Detta är en verklig slottspärla, och då har vi ändå cyklat till många slott runt Stockholm! Stort tack för denna vistelse, vi kommer tillbaka! Stina och Pontus

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 781stinam
Omdömet skrevs 12 mars 2021

Vänligt och välkomnande, pandemianpassat, vackra salonger, uppmärksam och personlig service. Rummen inte så slottslika däremot, 80talsstandard i en flygel. God trerättersmeny, även om fiskrätten (som trollades fram på begäran dock) inte var så delikat. Bra frukost men de nykokta äggen var kalla.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack LaMouette97
Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Bara en knapp timme från Stockholm ligger detta underbara slott.
I en underbar miljö presenterar fantastisk personal en härlig upplevelse.
Här finns allt man kan önska sig och lite till. Lugnt och rofyllt med möjlighet att från den vedeldade bastun kliva rätt ner i vattnet.
Välstädat och välvårdat i varje vrå tillsammans med gourmetmaten som serveras i slottets matsal gör att det rekommenderas varmt. Åk ut till Mörkö och njut!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack fredrikf935
Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Bara en dryg timme från Stockholm ligger denna pärla. Ett fantastiskt vackert slott med en lugn och rogivande miljö. En enastående personal som är otroligt tillmötesgående och hjälpsam. Man känner sig väldigt välkommen.
Lägg därtill en gourmet 3-rätters middag med högsta klass och välstädat och fräscht i varenda vrå.
Här finnas allt man kan önska och lite till. Det avslutande doppet i havet innan hemfärd var magiskt.
Engsholms slott rekommenderar vi varmt!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 883gunillat